[ Living Light @ 29.10.2024. 17:08 ] @
Da li ce semafori nešto doprineti rešenju gužvi? ili ce doprineti usporenju protoka saobracaja? Ali su gužve baš-baš |
[ Living Light @ 29.10.2024. 17:08 ] @
[ Nebojsa Milanovic @ 29.10.2024. 19:01 ] @
Gde si Robi, nadam se da si dobro!
[ Living Light @ 29.10.2024. 21:43 ] @
ma, nemam pojma više "kako sam", ono duplo-golo :-)
Nego, ove gužve u BG su bas nesto uzele maha. Zamisli onog ko svakog dana na posao i nazad prolazi kroz dugački špalir automobila. [ Java Beograd @ 30.10.2024. 07:39 ] @
Kružni tok je nezgodan kad jedan pravac ima neprekidan tok automobila, i samim tim neprekidno blokira neki drugi pravac.
Ovde konkretno: sa mosta, prema Nbg postoji stalni priliv vozila. Označeno crnim. Kad bi pravac: iz Mihajla Pupina u Nikole Tesle (označeno crvenim) bio frekventniji, onda bi se kolona (crna strelica) sa mosta ponekad prekidala, pa bi se omogućilo da iz pravca N.Tesle vozila uđu u kružni tok (zeleno). Ali, to se ne dešava. Iz M.Pupina u N.Tesle takoreći niko ne vozi, što za rezultat ima da sa mosta nesmetano ulaze u kružni tok, što za rezultat ima da iz N.Tesle ne mogu da uđu kružni tok. Jbg. [ Java Beograd @ 30.10.2024. 07:49 ] @
Ali, pametni inženjeri, u belom svetu, nisu sisali vesla. Evo jednog primera gde je kružni tok savršeno rešen, iako postoji jedan dominantan pravac.
Konkretno, vozio sam tu pa sam zapamtio. https://www.google.rs/maps/@45...I0MTAyNy4wIKXMDSoASAFQAw%3D%3D Radi i Google Street view, pa hoće može da detaljno da pogleda. A evo i kratkog objašnjenja: ulica "Strada Regionale Del Mare" je daleko najdominantnija, sa najfrekventnijim saobraćajem, pa je isprojektovan podvožnjak, ispod kružnog toka, da ovaj pravac ide nesmetano, ali ne samo to, nego i da drugima ne smeta. U slučaju "našeg" kružnog toka, kod Ušća, pravac od mosta u M. Pupina je takav pravac. Idealno bi bilo da se napravi podvožnjak (ili nadvožnjak, svejedno), za taj pravac, da ide nesmetano, i da drugima ne smeta. Koga malo više zanima, može da pregleda Lido di Jesolo kroz Google Maps, i da zaključi da je kružni tok glavni oblik saobraćajne regulacije, a ko je vozio kroz Italiju mnogo i često (kao ja) zna da je kružni tok u celo Italiji dominantan. [ X Files @ 30.10.2024. 09:32 ] @
Ovo za podvožnjak/nadvožnjak mi je juče u trenutku prošlo kroz glavu kao moguće rešenje (slučajući juče Šapića i onu Slađu, oko tih novih semafora, koji će raditi od-do), ali sam bio ubeđen da to nigde ne postoji. Bravo, Java za info!
Uglavnom, nadvožnjaci su smišljeni da reše probleme ukrštanja, kružni tokovi da reše probleme semafora - a sad imamo sve to na jednom mestu :) [ Java Beograd @ 30.10.2024. 09:58 ] @
Citat: X Files: Bravo, Java za info! Uglavnom, nadvožnjaci su smišljeni da reše probleme ukrštanja, kružni tokovi da reše probleme semafora - a sad imamo sve to na jednom mestu Vidi, stvarno sam dosta putovao po Evropi, i svašta video. Mislim, mator sam čovek, imalo se i kad. Bilo kako bilo, smešno mi je kad od nekih klinaca čitam komentare tipa "ovoga nema nigde", a realno, vozio jednom do Grčke, pa misli da je pokupio svu mudrost sveta. [ X Files @ 30.10.2024. 11:58 ] @
Citat: vidi, stvarno sam dosta putovao po Evropi, i svašta video. U Požarevcu je godinama postojao jedan jedini kružni tok saobraćaja, koji nije imao "obrnute trouglove" na kracima, već nekoliko zaustavnih linija u samom kružnom toku, da propuste ove koji dolaze iz tih kraka, jer sada oni imaju prednost. To je sve legalno u saobraćaju, jer kracima pravo prvensta oduzima postojanje baš tog znaka, a ne (kao što većina misli) da je u kružnom toku ta prednost automatski dodeljena. I tako, voziš godinma po tom pravilima lokalnog "kružnom toka", stekneš određene navike - i odeš u drugi grad. A slično je i kad neko sa strane dođe u taj kružni tok. Sad pusti mašti na volju... Inače, toga više nema. [ mjanjic @ 30.10.2024. 12:19 ] @
Davno videh negde fotku jednog kružnog toka u UK, postoji traka koja ide preko "ostrva" za skretanje desno (to je najprometnija trasa u špicevima), i kada su gužve, aktivirani su semafori, tako da funkcioniše maltene kao klasična raskrsnica, a kada nema gužvi, semafori su isključeni i funkcioniše kao klasičan kružni tok, pri čemu je zabranjeno ići tim trakama preko "ostrva".
Ali, sad nikako da nađem fotku, čuveni Google Search :)))) [ bordzija @ 02.11.2024. 00:40 ] @
Nema tu sreće jer: naprednjaci dogovore milionske sume za svoje džepove a realizuju najjeftinije rešenje.
Robi puno pozdrava! :) [ Doktor Hlad @ 02.11.2024. 23:42 ] @
Citat: Java Beograd:Bilo kako bilo, smešno mi je kad od nekih klinaca čitam komentare tipa "ovoga nema nigde", a realno, vozio jednom do Grčke, pa misli da je pokupio svu mudrost sveta. To pogotovo kad kazu - nema nigde kruzni tok sa semaforom :) Inace, ovde je dodatni problem sto kod nas vozaci apsolutno ne razumeju koncept kruznog toka sa vise traka i ne shvataju da je i u kruznom toku proces prestrojavanja isti kao i na bilo kom putu/ulici. Svi misle da mogu da iseku ceo kruzni tok kako bi iz krajnje unutrasnje trake izasli. [ bordzija @ 03.11.2024. 00:11 ] @
Kružni tok ne rešava problem jer negde postoji usko grlo a to je brankova ulica. E to kada reše i prošire sremsku pa gore dalje ubrzaju - onda će kružni tok imati smisla. Ovsko se začeoi tunel i sremska, popuni brankov most i zapuši kružni.
Isto je i na slaviji. Zapuši se m tolbuhina i samim time cela slavija stane. [ Java Beograd @ 04.11.2024. 07:23 ] @
Citat: Doktor Hlad:Inace, ovde je dodatni problem sto kod nas vozaci apsolutno ne razumeju koncept kruznog toka sa vise traka ... Mislim da je veći problem apsolutan izostanak saobraćajne kulture i bahatost. Evo slike Slavije zavezane u čvor. Svi izlazi su blokirani, pa time ne postoji način da se saobraćaj odveže. Prvenstvo prelaza je mrtvo slovo na papiru. Evidentan je veliki broj vozila javnog saobraćaja, koji dodatno guši saobraćaj. Broj vozila javnog saobraćaja jednostavno više ne sme da se povećava. Nema se gde više. Izgradnja Metroa u Beogradu kasni jedno 50 godina. Izgradnja je morala početi negde, krajem 70-tih sa prvom funkcionalnom linijom početkom osamdesetih [ Living Light @ 04.11.2024. 07:29 ] @
ovakva guzva dugo-dugo nema sanse da se Raspetlja
Ne dao Bog da se Hitna pomoc ili Vatrogasci tu zarobe. [ bordzija @ 04.11.2024. 12:16 ] @
Građen je metro 70ih godina samo što danas naprdnjaci neće to ni da okreče pa se urušavaju nadstrešnice.
https://www.sd.rs/sr/vesti/beo...likih-sklonista-2021-01-30?amp [ bordzija @ 04.11.2024. 17:06 ] @
"Krtica" duga 120 metara ispod Beograda
https://www.politika.rs/sr/cla...duga-120-metara-ispod-Beograda Dolaskom smradikala na vlast SVE je stopirano. https://n1info.rs/vesti/reke-p...a-postala-istorijski-spomenik/ [ Turmen @ 16.11.2024. 16:54 ] @
Citat: Java Beograd: Vidi, stvarno sam dosta putovao po Evropi, i svašta video. Mislim, mator sam čovek, imalo se i kad. :) Bilo kako bilo, smešno mi je kad od nekih klinaca čitam komentare tipa "ovoga nema nigde", a realno, vozio jednom do Grčke, pa misli da je pokupio svu mudrost sveta. Lido di Jezolo - prošao proletos. A inače ima u Italiji i kružnih tokova sa semaforima. [ bogomoje @ 17.11.2024. 08:09 ] @
Citat: bordzija: "Krtica" duga 120 metara ispod Beograda https://www.politika.rs/sr/cla...duga-120-metara-ispod-Beograda Dolaskom smradikala na vlast SVE je stopirano. https://n1info.rs/vesti/reke-p...a-postala-istorijski-spomenik/ To nije tunel za ljude, već za ono što ljudi izbace - za kaku. Nemoj da se sekiraš, biće to sigurno gotovo, AV je u celu priču uveo China Machinery Engineering Corporation (CMEC), za tričavu koju miliardu ... [ mjanjic @ 18.11.2024. 16:47 ] @
Može kanalizacija i metro o istom trošku :)
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|