[ vicko @ 07.01.2025. 23:00 ] @
| Pozdrav ljudi,
Na gore navedenom nissanu trebam promijeniti grijace,slabo pali ujutro kad je hladno.Zanima me dali je moguce ugraditi grijace od modela 2.0,koji su istih dimenzija kao za 1.6 motor ali im je napon 7 volti u odnosu na orginalne za 1.6 verziji motora kod kojih je napon 4.5 volti.(imam dobru ponudu od susjeda koji ih ima u rezervi)-
hvala i veliki pozdrav |
[ veselinovic @ 08.01.2025. 15:46 ] @
Ne,
grijac koji je predvidjen da se napaja sa 7V na 4.5V cew imati oko 30 % snage
[ vicko @ 08.01.2025. 18:01 ] @
hvala,bolje pitat,nego skitat
pozz
[ veselinovic @ 11.01.2025. 06:17 ] @
Ja se ogradjujem,
nemam pojma o grijacima za tvoj automobil, ali
ako su podaci koje si iznio tacni da je napon na tvom grijacu 4.5V, a
zelis staviti grijac sa naponom 7V onda ces na njemu dobiti oko 30% snage.
[ Living Light @ 11.01.2025. 07:54 ] @
meni samo nije jasno,
--- šta traži grejač NAZIVNOG NAPONA 4,5V u Autu čija instalacija je na naponu od 12Vdc-do-14,4Vdc ???
[ veselinovic @ 11.01.2025. 10:10 ] @
4.5 V vjerovatno dva u seriju pa na PWM.
7.5V jedan pa na PWM.
Sve zbog napona koji bi trebao biti 12.5V, ali na -25 napon pod opterecenjem od oko 100A padne na 11 i ispod.
A PWM svakako ima jer je cesto da grijaci rade izvjesno vrijeme po paljenju motora - zavisno od temperature duze ili krace.
A tad ( kad alternator uzme stvar u svoje ruke) napon ode do 15V i bez PWM-a grijac za cas ode u vjecna lovista.
[ Living Light @ 11.01.2025. 10:59 ] @
Eee da ga j!
Zašto maltretiraju ceo svet sa tim Pametovanjem u napajanju grejača ?
Zašto odma, pre 100 Godina odma nisu napravili Grejač na 3,3V ???
--- pa da ga "pali" AUTO - µProcessor Direktno sa njegovog Pina [OUT1] pa preko SmartFET od 500 Ampera !
nego Bosch, Magneti-Mareli, Siemens, International Rectifier IR i Ostali, "Tvrde Pazar i Mlate Pare od "GoloRukog Naroda"!
jadna im majka fašistička ...
Copyright (C) 2001-2025 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.