Radnik obezbeđenja pustio manijaka da uđe autom na pistu i ovaj se vozio između aviona. Jedva ga uhvatili na bosanskoj granici. Pre neki dan žena puzajući se ukrcala na avion i otišla na kipar. Pre par meseci avion sa drogiranim pilotima zakačio antene i skoro se skrljao. Po meni samo je pitanje trenutka kada će neko poginuti!
Avion Er Srbije A319 reg. YU-APA nije poleteo juče 18. januara na letu JU401 iz Rima (FCO) za Beograd zbog dodatnih tehničkih pregleda. Naime, avion je posle ukrcavanja dobio dozvolu za poletanje ali je tokom guranja pushback vozila pukla ruda. Kako Aero.rs nezvanično saznaje, tom prilikom avion nije oštećen ali procedura zahteva dodatne preglede.
Većina putnika je preusmerena na alternativne letove a deo putnika je smešten u hotel. U momentu pisanja ovog teksta, avion se još uvek nalazi na pregledu i još uvek nije poznato kada će poleteti za Beograd.
[ SlobaBgd @ 20.01.2025. 16:46 ] @
Italijansko zemaljsko osoblje skrlja rudu onim traktorom što gura avione, u sred Rima, i ti to potežeš kao dokaz da je na beogradskom aerodromu rasulo?!
Bordžija, preterano s ereš!
[ bordzija @ 20.01.2025. 16:58 ] @
Šta pričaš jel si pročitao tekst koji sam stavio? Žena iz smedereva se provukla kroz sve kontrole i stigla na avion za kipar! Čovek ušao privatnim autom na aerodrom i vozio se između aviona! Katastrofa!
Avion sa drogiranim pilotima zakačio antene!
[ Java Beograd @ 20.01.2025. 18:28 ] @
Citat:
SlobaBgd: Italijansko zemaljsko osoblje skrlja rudu onim traktorom što gura avione, u sred Rima, i ti to potežeš kao dokaz da je na beogradskom aerodromu rasulo?! Bordžija, preterano s ereš!
bordži ne razlikuje avio kompanije, aerodrome, aerodromske servise i aerodromske operatere.
Evo, sad ga pitaj ko je kriv, on će da ti kaže: Vučić.
[ SlobaBgd @ 20.01.2025. 20:14 ] @
Citat:
bordzija:
Šta pričaš jel si pročitao tekst koji sam stavio?
Ja sam pročitao, jesi li ti?
Citat:
Avion Er Srbije A319 reg. YU-APA nije poleteo juče 18. januara na letu JU401 iz Rima (FCO) za Beograd zbog dodatnih tehničkih pregleda. Naime, avion je posle ukrcavanja dobio dozvolu za poletanje ali je tokom guranja pushback vozila pukla ruda. Kako Aero.rs nezvanično saznaje, tom prilikom avion nije oštećen ali procedura zahteva dodatne preglede.
Većina putnika je preusmerena na alternativne letove a deo putnika je smešten u hotel. U momentu pisanja ovog teksta, avion se još uvek nalazi na pregledu i još uvek nije poznato kada će poleteti za Beograd.
Jesu li srpsku vatrogasci odgovorni za požare u Kaliforniji? Mislim, pošto ti je ista logika...
[ SlobaBgd @ 20.01.2025. 20:17 ] @
Citat:
Java Beograd:
Citat:
SlobaBgd: Italijansko zemaljsko osoblje skrlja rudu onim traktorom što gura avione, u sred Rima, i ti to potežeš kao dokaz da je na beogradskom aerodromu rasulo?! Bordžija, preterano s ereš!
bordži ne razlikuje avio kompanije, aerodrome, aerodromske servise i aerodromske operatere.
Evo, sad ga pitaj ko je kriv, on će da ti kaže: Vučić.
A, pa ti ne znaš?!
bordži nam je sertifikovani pilot!
Mora da je kupio diplomu, kao i ovi njegovi iz SNS-a koje pominje u svakoj poruci! Što bismo rekli - bot!
[ bordzija @ 20.01.2025. 21:26 ] @
Prosto ako avion nije oštećen zašto se nagnuo i čula se eksplozija? Naravno da je oštećen i pukla je guma! Dobro je da ih italijani nisu pustili i da su zadržali avion na kontroli!
Direktor Rajanera: Beogradski aerodrom nerazvijen, vodi ga „francuski profiter“
Rajaner (Ryanair) je kritikovao koncesiju Aerodroma Nikola Tesla u Beogradu, opisujući je kao "veliku grešku" i nazivajući koncesionara Vansi (VINCI) "francuskim profiterima".
Govoreći juče na konferenciji za novinare u Sarajevu, glavni komercijalni direktor Rajanera Džejson MekGinis, rekao je:
„Jedna od grešaka koju je Beograd napravio je što je aerodrom, nažalost, da pod koncesiju. Imate francuske profitere, Vansi (VINCI), koji rade tamo. Aerodrom Beograd je zaista nerazvijen, ali francuskim koncesionarima do toga nije stalo. Rajaner neće leteti za Beograd u budućnosti“, rekao je MekGinis, prenosi EX-YU Aviation news.
„Ne dozvolite stranim koncesionarima da upravljaju vašim aerodromom jer im je samo stalo do profita. Njima nije stalo do razvoja aerodroma, poslovanja ili otvaranja novih radnih mesta”.
Komentari dolaze samo nekoliko nedelja nakon što je prevoznik ponovio da neće leteti za Beograd, koji je označio kao skup.
„Beogradski aerodrom je preskup i nije opcija za nas u ovom trenutku. Nastavljamo da pratimo srpsko tržište. Zanimljivo nam je i ako vidimo da možemo da pretvorimo potencijal u profit, donećemo odluku da se tu dalje širimo“, saopštio je Rajaner.
Avio-kompanija trenutno opslužuje srpsko tržište preko Niša.
VINCI je 2018. godine dobio 25-godišnju koncesiju za Aerodrom Beograd. Od tada je produžena za godinu i po dana zbog pandemije korona virusa.
Rajaner je jedan od najvećih partnera kompanije VINCI u portfelju aerodroma.
Francuski operater Aerodroma Beograd je ranije rekao:
„Tržište niskotarifnih prevoznika predstavlja važan deo razvoja beogradskog aerodroma. Na beogradskom aerodromu već postoji značajan broj letova niskobudžetskih avio-kompanija. Ipak, odluka o uvođenju letova za Beograd je na Rajaneru.“
U okviru bivše Jugoslavije Rajaner ima bazu u Zagrebu koja je pod koncesijom, kao i sezonske baze u Dubrovniku i Zadru.
Od glavnih gradova, opslužuje i Podgoricu i Sarajevo.
Regionalno, avio-kompanija se može pohvaliti bazama u Budimpešti, kojom upravlja VINCI, kao i u Bukureštu i Sofiji.
[ bordzija @ 20.01.2025. 21:32 ] @
Sve što smradikali dotaknu oni to unište!
[ dejanet @ 20.01.2025. 22:26 ] @
Secam se da su zbog ovih FR hostaplera Vucko likvidirao super profitabilan projekat nastao prakticno ni iz cega, radi se o aerodromu u Nisu. Npr. Bugarima je bilo jeftinije da sednu u taxi i dovezu/odvezu se do/sa aerodroma.
[ bordzija @ 20.01.2025. 23:17 ] @
U srbiji više ništa nije normalno i ne funkcioniše zbog sns vučićevih narko kriminalnih kartela!
Mislim da je sledeća nadstrešnica iznad glavne aerodromske zgrade!
[ Java Beograd @ 21.01.2025. 07:19 ] @
Nema goreg hohštapleraja od Rayan Air. Njihova izjava više govori o njima samima nego o Vinci operateru.
Mogu da kažem samo jedno: Hvala Bogu da Rayan Air ne leti sa BEG aerodoroma.
U zadnjih nekoliko godina, izbegavam, koliko god mogu i Wizz Air. Cene karata, naizgled niske, drastično skaču ako, zamisli, poželiš da poneseš i koferčić.
Vremena poletanja/sletanja, kako iz Bgd tako i prema Bgd uglavnom su neka nedajtiga bože.
Nausprot tome Air Srbija je više nego konkurentna kad su cene u pitanju, ručni prtljag j uračunat u cenu, pokrivaju celi Mediteran i celu Evropu.
Vreme poletanja/sletanja na destinaciju i sa destinacije su normalna, u toku "belog dana" ne moraš iz hotela da kreneš u 4 ujutro da bi uhvatio let.
Niti stižeš na destinaciju posle ponoći pa te taksisti oderu dok te odvezu do hotela, dvaput skuplje nego što te Wizz air prevezao.
Jeste, činjenica je da ponekad Air Srbija kasni (meni se to nije dešavalo, ali znam da se dešava) ali u sezoni skoro pa svi kasne, a low cost najviše.
Wizz ume i da otkaže let, eto tako. Vrati ti pare, ali jbg ti ostaneš u Barceloni u Avgusti kad su svi naredni letovi odavno rasprodati.
[ Java Beograd @ 21.01.2025. 07:32 ] @
Citat:
dejanet:Secam se da su zbog ovih FR hostaplera Vucko likvidirao super profitabilan projekat nastao prakticno ni iz cega, radi se o aerodromu u Nisu. Npr. Bugarima je bilo jeftinije da sednu u taxi i dovezu/odvezu se do/sa aerodroma.
Ovo su potpune nebuloze.
Nikako Bugarima ne može da bude jeftinije da plate tur-retur taksi od Sofije do Niša, da se voze dva sata (minimum) i da još čekaju na granici ne zna se koliko.
I još ako treba da stignu 2 sata pre leta, ispada da od kuće treba da krenu "juče" da bi stigli danas.
Aerodrom u Nišu može de bude samo to šta jeste: mali lokalni aerodrom koji u jeku turističke sezone može da pokaže neku funkcionalnost, ako uspe da obezbedi letove do popularnih destinacija.
Previše je blizu Beogradu, pa nema letova koji bi povezivali lokal sa velikim aerodromom u Beogradu.
Takvih letova, na primer ima iz Podgorice, odakle tamošnjim putnicima obezbeđuje konekciju do Bgd a time i letove prema svim većim destinacijama
Imajući to u vidu, aerodrom u Nišu nikako ne može da bude "super profitabilan projekat" nego može da radi na minimumu pokrivanja troškova. Ako to uspe - odlično!
Nemam neke podatke, ali mislim da je Niški aerodrom pokrenut kao projekat u nadi da će se privući kosovski gastarbajteri, ali to se nije desilo, ili bar, nije se desilo u iole značajnoj meri
[ bordzija @ 21.01.2025. 07:42 ] @
Itekako se isplati vizer i rajan letiš za 40 evra dok je ta ista karta kod ersrbije 200+ evra dakle 5 puta skuplja. I otvoreno rizikuješ da te ubije neki poljak i italijan drogirani pilot u neobeleženom čarter letu koji je rentirala er srbija.
Od jedne izvrsne firme do totalnog hoštapleraja. Ništa čudno sa smradikalima!
[ bordzija @ 21.01.2025. 07:49 ] @
A ovo za kofer je besmisleno dozvoljen je ručni prtljag u koji staje sve i laptop tako da za neku vikend posetu i više nego dovoljno. To vreme sa koferčinama je davno prošlo čak iz amerike nema onih kamionskih kofera juče sam vozio prijateljicu na aerodrom. Pre puta sam joj rekao da zapali sveću!
I naravno da je aerodrom u nišu bio super išli smo kombijima i bez problema leteli po celom svetu za normalne pare.
[ bordzija @ 21.01.2025. 08:22 ] @
A evo kako izgleda beogradski aerodrom nikola tesla! Već 5 godina!
Ovo je jedino javi sve super! Da prolazi kroz improvizovane prolaze i tunele!
- Još jedan dokaz da bordži ne razlikuje avio kompanije od aerodroma
- Još jedan dokaz da bordži zapravo nije leteo avionom ni jednom u poslednjih deset godina, nego troluje po forumu i leči sopstvene frustracije
- Još jedan dokaz da bordži zapravo nije bio na Aerodromu Nikola Testa u poslednjih, bar 5 godina.
- I preko sveka, postuje sliku od pre pet godina i daje link na vest od pre pet godina?!
Republička građevinska inspekcija zatvorila je sredinom novembra gradilište unutar zgrade Aerodroma “Nikola Tesla”, jer je tokom radova na kafiću “Šljiva” napravljena rupa od dva metra u podu prvog sprata. Beogradski aerodrom je potvrdio za Nova.rs da radove zaustaivo stručni nadzor koji su oni angažovali, ali precizirali kako je i zašto došlo do problema.
Putnici koji ovih dana koriste Aerodrom “Nikola Tesla” u Beogradu primetili su da je na kod izlaza pet zatvoreno gradilište na renoviranju kafića pod imenom “Šljiva”. Uz natpis “Zatvoreno gradilište” okačeno je i rešenje inspekcije, piše Nova.rs.
Republička građevinska inspekcija je, kako se navodi u rešenjem od 15.11.2024. godine, utvrdila da je radovima na renoviranju kafića “Šljiva” probijen otvor u armirno-betonskoj međuspratnoj konstrukciji u podu prvog sprata.
Kako se može iščitati iz nalaza inspekcije, u pitanju je “rupa od oko dva metra dužine i 20 centimetara širine, iz koje viri ogoljena armaturom međuspratne AB konstrukcije”.
Na osnovu rešenje se može zaključiti i da je deo radova izvođen bez adekvatne dozvole.
“Članom 181. stav 1. Zakona o planiranju i izgradni propisano je kad građevinski inspektor u vršenju inspekcijskog nadzora utvdi da se objekat gradi, odnosno izvode pripremni radovi bez ili suprotno lokacijskim uslovima, odnosno građevinskoj dozvoli i tehničkoj dokumentaciji na osnovu koje je građevinska dozvola izdata, narediće rešenjem bez odlaganja zatvaranje gradilišta”, navodi se u obrazloženju inspekcije.
Foto:privatna arhiva
Da je došlo do problema i da je gradilište zatvoreno za Nova.rs su potvrdili i u preduzeću Belgrade Airport. Ta kompanija je potvrdila da je izvodila radove na rekonstrukcij i dogradnji zgrade terminala, ali samo do određenog nivoa.
Ti radovi su, kako se navodi u pisanom odgovoru na pitanja Nova.rs, odrađeni tako što su prostori komercijalnih namena izvedeni do tzv. sive faze, u skladu sa građevinskom dozvolom, sa ciljem da ih zakupci dalje privedu nameni i opreme u skladu sa svojim potrebama.
“Shodno navedenom, predmetni prostor ima komercijalnu namenu i izveden je do tzv. sive faze, u vezi sa čime postoji građevinska dozvola. Za nastavak radova na privođenju prostora nameni, pristupa se izmeni građevinske dozvole tako da uključi radove na opremanju prostora, što je u nadležnosti zakupca”, objašnjavaju.
Java teletabis jedino on ne vidi šut i građevinske radove koji su glavna dekoracija poslednjih 5 godina 🤣🤣🤣
[ bordzija @ 21.01.2025. 09:23 ] @
Da rezimiram ukratko, ko leti er srbijom i ko koristi aerodrom nikola tesla RADI TO NA SOPSTVENU ODGOVORNOST! Upalite sveću i pomolite se pre svakog puta!
[ B3R1 @ 21.01.2025. 10:01 ] @
Citat:
bordzija: Da rezimiram ukratko, ko leti er srbijom i ko koristi aerodrom nikola tesla RADI TO NA SOPSTVENU ODGOVORNOST! Upalite sveću i pomolite se pre svakog puta!
Pa sad, za nesto postoji alternativa, ali za nesto drugo ipak ne.
Air Svrbiju mogu da izbegnem lako, jer ima zilion drugih kompanija.
Ali ako letim za/iz Beograd(a) ne mogu da biram drugi aerodrom kada ga nema. Cak i Bukurest ima dva aerodroma, oba su u funkciji, ali Beograd ne.
[ Living Light @ 21.01.2025. 10:12 ] @
[quote]Java Beograd:
Citat:
bordzija:
A evo kako izgleda beogradski aerodrom nikola tesla! Već 5 godina!
- I preko sveka, postuje sliku od pre pet godina i daje link na vest od pre pet godina?!
Neverovatno!
[ Ivan Dimkovic @ 21.01.2025. 10:20 ] @
Citat:
bordzija:
Da rezimiram ukratko, ko leti er srbijom i ko koristi aerodrom nikola tesla RADI TO NA SOPSTVENU ODGOVORNOST! Upalite sveću i pomolite se pre svakog puta!
Aerodrom kao i svaki drugi, avio kompanija kao i svaka druga. Air Serbia ima podjednako dobru bezbednosnu reputaciju kao i druge nacionalne avio kompanije po Evropi.
Tehnicki problemi sa avionima se desavaju bukvalno svakome ko... leti.
Drugim recima, Air Serbia nije nista manje bezbedna od neke Lufthansa-e ili BA. Incident (jedini vrlo ozbiljni u skorije vreme) koji se desio sa onim ACMI rentiranim avionom prosle godine je tretiran bas kako treba, prekinuta je saradnja sa tom firmom + nista nije ukazivalo da se takva stvar moze dogoditi i sto bi Air Serbia mogla da bolje uradi, bukvalno izolovan incident zbog ocigledne pilotske greske i to jos u pitanju druga avio kompanija (AS je samo prodavala karte). Inace ACMI je sasvim uobicajena stvar u periodima kada postoji veliki porast saobracaja.
Air Serbia nije Singapore Airlines, nemaju najnovije avione sa poslednjom modom sto se tice biznis/premium kabine i zabave i sta god, ali ni vecina drugih kompanija su u istoj poziciji (ukljucujuci i vodece kompanije po Evropi) bukvalno nema razlike sustinski.
A sto se bezbednosti tice, nema govora o tome da postoji kompromis, na kraju krajeva brojke vezane za bezbednost to i pokazuju, Air Serbia je bezbedna kao i slicne avio kompanije na kontinentu.
[Ovu poruku je menjao Ivan Dimkovic dana 21.01.2025. u 11:31 GMT+1]
[ B3R1 @ 21.01.2025. 10:34 ] @
Ivane, tacno je da se incidenti desavaju i drugim aviokompanijama, ali treba imati u vidu da npr. Lufthansa ima neuporedivo vecu flotu i broj linija od Air Srbije. Ako Air Srbija ima npr. 3 incidenta godisnje to je isto kao da KLM ima 30, a Lufthansa 50 ... grubo receno, ne znam tacne cifre, ali mislim da je tu bolji KPI kolicnik broja incidenata i velicine flote ... ili broj incidenata / broj ruta. Tako nesto.
[ Ivan Dimkovic @ 21.01.2025. 10:56 ] @
Pa podeli sa velicinom flote, opet dodjes na manje-vise isto - sumnjam da bi uopste bilo statisticki bitne razlike. Ne mozes imati izmedju 0 i 1 incident jednom u godinu-dve - bukvalno sum.
Sitni incidenti nisu toliko bitna stvar sve dok iza njih ne stoji neki veci problem (npr. operativne prirode).
Ozbiljni incidenti gde je za to odgovorna avio kompanija su daleko vazniji signal, ali tu jednostavno nema nicega u skorijoj istoriji. Incident od pre godinu dana jeste bio takav, ali je u pitanju druga avio kompanija gde je Air Serbia bukvalno samo valjala karte.
To su resili bas kako treba, i vise od toga - momentalno su prekinuli saradnju, sada im umesto te firme wet lease radi Air Bulgaria.
[ Bojan Basic @ 21.01.2025. 11:07 ] @
Citat:
Java Beograd:
Mogu da kažem samo jedno: Hvala Bogu da Rayan Air ne leti sa BEG aerodoroma.
Što bi to na tebe uticalo? Ako ne voliš Ryanair, prosto izabereš drugog prevoznika koji ti više odgovara, ne vidim zašto bi ti smetalo da Ryanair posluje sa BEG aerodroma i da neko drugi (ko želi) ima mogućnost da izabere i njih.
Citat:
Java Beograd:
U zadnjih nekoliko godina, izbegavam, koliko god mogu i Wizz Air. Cene karata, naizgled niske, drastično skaču ako, zamisli, poželiš da poneseš i koferčić.
Zamisli, stvarno, imaju svoju poslovnu politiku, i svako je slobodan da proceni da li mu više odgovara to ili nešto drugo. Eto, oni daju prilično jeftine karte za skroz klot paket putovanja, a svoju profitabilnost održavaju time što, ako neko ima bilo kakve dodatne želje, to ima svoju cenu (zamisli, i njihov poslovan model je tu radi profita, ne posluju iz čovekoljublja).
Ja sam leteo svugde po svetu raznoraznim kompanijama odreda — od WizzAira i Ryanaira do Singapore Airlinesa. WizzAir sam, napakovan samo u ranac, koristio (bar kao jedno parče putovanja, uz presedanje) i do, između ostalog, skoro pa samog severa Norveške (Tromsø), ili do nedođije usred Atlantskog okeana (Azorska ostrva), i ništa mi nije falilo. Prosto, kad treba negde da putujem, pogledam šta su opcije kako stići do tamo, koliko cenim da mi je prtljaga neophodno, pa onda odlučim da li mi je validno da se spakujem u ranac — ili, ako mi treba veći kofer, ponekad mi je onda bilo isplativije da doplatim prtljag za WizzAir (ili, što takođe ume da bude opcija ako ne putujem sam, da se onda doplati za jedan prtljag pa se dve osobe spakuju u isti kofer), ponekad mi je bilo isplativije da uzmem neku drugu kompaniju koja je skuplja ali po defoltu ima uključen normalniji kofer itd., raznorazne kombinacije su u opticaju i vrlo zavisi šta se kad zalomi da je bolje. Mislim da je baš dobro što postoji takav šareniš oko poslovnih politika raznih kompanija, pa svako može da cinculira prema onome što mu je potreba u datom momentu.
[ bordzija @ 21.01.2025. 11:26 ] @
Meni je ALARMANTNO da se neko provuče puzeći kroz sve gejtove i izazove neku sabotažu! Alarmantno mi je da bilo ko može automobilom da upadne na pistu i izazove neku katastrofu i nedaj bože otme avion sa putnicima! Očigledno da ppostoji opasan fušeraj u radu aerodroma a kap je prelilo ovo što se desilo na rimskom aerodromu!
Ali eto nekim botovima je to sve nebitno, kao i nadstrešnica koja je u novom sadu pobila 15 osoba a mnoge druge osakatila!
Beograd: Vozio aerodromskom pistom, pa bježao sve do granice sa BiH
Nesvakidašnji slučaj dogodio se danas na beogradskom aerodromu “Nikola Tesla” kada je radnik obezbjeđenja greškom na pistu pustio vozilo, kojim je upravljao S.S. https://www.portalanalitika.me...a-bjezao-sve-do-granice-sa-bih
[ Ivan Dimkovic @ 21.01.2025. 11:35 ] @
Pre neku nedelju je zena uspela da bez karte ode iz USA do Francuske, zena prosla gomilu checkpointova ukljucujuci i boarding gde sad koriste prepoznavanje lica.
Pre nekoliko godina je covek pucao iz oruzna na frankfurtskom aerodromu.
Da to jeste mozda alarmantno ali nije indikator da su aerodromi nebezbedni. Propusti se desavaju ali da bi neki aerodrom okarakterisao kao problematican mora postojati sistemski problem, vise incidenata sa zajednickim uzrokom.. Izolovani problemi mogu da se dese svuda, ogroman broj ljudi se prevozi avio saobracajem i neminovno je da ponekad izbije neki problem.
Ali sve dok je to izolovana stvar i nadlezni koriguju propuste to je samo deo posla.
[ Java Beograd @ 21.01.2025. 11:45 ] @
Opet ovaj meša avione, aerodrome, avio kompanije... Sve u svemu lupetaš bordžija, samo tako.
Citat:
bordzija: Meni je ALARMANTNO da se neko provuče puzeći kroz sve gejtove i izazove neku sabotažu! Alarmantno mi je da bilo ko može automobilom da upadne na pistu i izazove neku katastrofu i nedaj bože otme avion sa
putnicima! Očigledno da ppostoji opasan fušeraj u radu aerodroma a kap je prelilo ovo što se desilo na rimskom aerodromu!
Uzgred, ne preliva "kap", nego preliva čaša zbog kapi.
[ bordzija @ 21.01.2025. 11:46 ] @
Da razumem šta misliš ali ovo se sve izdešavalo u proteklih par nedelja a ne godina. Bojim se da ozbiljno ne funkcionišu kao celina. U pitanju je očigledno automatizacija kojoj svi streme kako bi ukinuli radna mesta! Softver koji prati dešavanja ili otvara rampu je očigledno nefunkcionalan sam po sebi.
I odmah iskaču living i java da brane av.
[ Ivan Dimkovic @ 21.01.2025. 12:01 ] @
Da bi tako nesto moglo da se tvrdi mora biti izvrsena istraga incidenta - aerodromi moraju da zadovoljavaju ICAO standarde i posle incidenata je obavezna istraga.
Kad to bude gotovo, videce se sta je tacno bio problem - do tada samo moze da se spekulise.
[ Java Beograd @ 21.01.2025. 12:03 ] @
Citat:
bordzija: I odmah iskaču living i java da brane av.
Ti si bordžija jedan duboko iskompleksiran lik, neostvaren u životu. Nezadovoljan si sobom i pun si frustracija.
I umesto da se pogledaš u ogledalo, da probaš da rešiš svoje životne probleme, ti sve svoje frustracije i nezadovoljstva reflektuješ od sebe.
Uvek ti je, i za sve neko drugi kriv, a o sebi imaš svakako najbolje mišljenje.
Trenutno, za tvoj neostvaren život, kriv ti je Vučić, i budući da si nesposoban da se suočiš s realnošću, mržnju i frustracije fokusiraš na državni režim.
Neko drugi je kriv za tvoj jadni život. Nisi ti.
Nikako ne branim Vučića objašnjavajući tebi da je Aerodrom Beograd jedna firma, da je Air Srbija druga firma i da je guma pukla na fuckin avionu na aerodromu u Rimu.
I da je pilot koji je loše poleteo zapravo iz sasvim druge avio kompanije, gde je avion iznajmljen, maltene kao taksi.
To to ne možeš da skapiraš, NE ŽELIŠ DA RAZUMEŠ, ne možeš da prihvatiš, i opet - gajiš i multipliciraš svoju mržnju sa fokusom - gde? Vučić!
I svaki komentar drugih razumeš samo na jedan način - branimo Vučića.
Ali odaću ti jednu tajnu: vlast će se promeniti, a ti ćeš i dalje biti životno neostvaren i pun frustracija.
Bolje na vreme probaj da promeniš fokus svoje manijakalne mržnje, jer će Vučić možda biti u azilu u Rusiji.
[ bordzija @ 21.01.2025. 12:31 ] @
Zanemarimo av javu i osvrnimo se na sns istrage katastrofa i ubistava - nijedno nije rešeno.
[ bordzija @ 21.01.2025. 12:45 ] @
Mene kao krajnjeg korisnika koji je kupio kartu od air serbije ne zanima ništa drugo osim da mi je glava u torbi. Zahvaljujući kriminalu i korupciji vladajućeg režima niko ne snosi nikakve posledice što dovodi u pitanje tvoje šalala java tvrdnje.
Danas u srbiji nisi siguran ispod nadstrešnice, nisi siguran na trotoaru, pogineš časkom u avionu itd. Nisi siguran čak ni u svoja 4 zida jer ti neki investitor sruši kuću!
[ Java Beograd @ 21.01.2025. 13:17 ] @
Kad si ti kupio kartu Air Srbije?!? Šta izmišljaš?
[ Living Light @ 21.01.2025. 13:28 ] @
Citat:
Ivan Dimkovic:
Pre neku nedelju je zena uspela da bez karte ode iz USA do Francuske, zena prosla gomilu checkpointova ukljucujuci i boarding gde sad koriste prepoznavanje lica.
Pre nekoliko godina je covek pucao iz oruzna na frankfurtskom aerodromu.
Da to jeste mozda alarmantno ali nije indikator da su aerodromi nebezbedni....
nego je INDIKATOR DA Sva ta ELEKTRONIKA za Enormno Povecanje sigurnoti Ukljucujuci "Prepoznavanje Lica"
--- Ne vredi koliko je Crno Pod Noktima" !
To "Šnjufiranje" naroda se "Resetuje - Prehhhebhhhhe" sa obicnom Crnom Carapom na glavama.
Eee,
a kad kamera "Vidi Čarapu preko glave" onda se u PLC, DCS - Softwer-u program ZABAGUJE !
(bez obzira što se u tom kritičnom momentu Owerklock-ujuju svi Procesori jer je došlo do "Data-OwerFlow" )
-------------------------------------------------------------------------
Moje skroman opis postojeceg stanja, gledano ocima Elektronike:
(mala šala)
WIN System:
00 _ Print_Real_Time_Situation on Displey __ Then: Go to 10
10 _ Real Time Situation = Unknown ERROR Go to 20
20 _ Please Red The RFM [Read Fucckkiinng Manual] Then Go to 30
30 _ Please /don't laugh/ ___ Then: Go To 40
40 _ Windows Fatal Error 404 --- [Press Any Key for General Reset or Shute_Down] or Go To 50
50 _ Error Made of Windows IO ___ Go To Dual_Boot_System or Go To 60
60 _ Her_is //Dual_Boot_System-Driver// Go To 70
70 _ Immediately: Go_To_Linux.com or Go To 80
80 _ https:// Linux is pending ___ Go To Linux_Direct or Go to 90
90 _ Linux here__ [I am Redy_For_RUN] __ Then Go to 100
100 _ RUN Linux Emergency_Immediately __ Go to 110
110 _ Linux is RUNING __ Go to 120
120 _ Linux_Print_on_Display: [The Problem on Airport is Solved] __ Go to 130 ........ ( kad pre. jbt ??? 😁 )
130 _ Display: //Problem on Airport is Solved// __Go to 140 ................................... (Aauuu, vid' stvarno 🤣)
140 _ Linux_Driver_for_BIG_DELL_Display: /Print on Display/ = [Everybody is: // Happy// ]
150 _ Display: [H a p p y]
160 _ If the Problem Occurs Again Go to: Linux
170 _ End
[ bordzija @ 21.01.2025. 14:00 ] @
Citat:
Java Beograd:
Kad si ti kupio kartu Air Srbije?!? Šta izmišljaš?
Hoćeš da kažeš kako niko ne kupuje air serbija karte? Verovatno si u pravu posle onog zamalo fatalnog pada aviona kada su drogirani piloti pokupili antene, ljudi izbegavaju te nakupce i prekupce al air srbalj. Većina putuje vizom. Ne kasne letovi, ne otkazuju kako bi spojili tri leta u jedan kao er srbija. Brže stigneš na konjju nego sa njima.
[ djoka_l @ 21.01.2025. 14:19 ] @
Ma ne lupaj.
Poslednji put kada sam leteo za Amsterdam u odlasku sam išao KLM-om, u povratku Air Srbijom.
Nikakve razlike.
Ni jednom u životu nisam koristio ni jednu niskobudžetnu kompaniju.
[ bordzija @ 21.01.2025. 14:21 ] @
Đoka elita opa bato ima se može se er srbijom sendviči broje se🤩
[ djoka_l @ 21.01.2025. 14:25 ] @
Ma JEDI SENDVIČ BORDZIJA.
Lupetaš, baš onako penzionerski.
[ Ivan Dimkovic @ 21.01.2025. 18:15 ] @
Citat:
bordzija:
Citat:
Java Beograd:
Kad si ti kupio kartu Air Srbije?!? Šta izmišljaš?
Hoćeš da kažeš kako niko ne kupuje air serbija karte? Verovatno si u pravu posle onog zamalo fatalnog pada aviona kada su drogirani piloti pokupili antene, ljudi izbegavaju te nakupce i prekupce al air srbalj. Većina putuje vizom. Ne kasne letovi, ne otkazuju kako bi spojili tri leta u jedan kao er srbija. Brže stigneš na konjju nego sa njima.
Avioni Air Serbia-e su uvek puni, bas kao i Wizz-ovi ili KLM-ovi ili Lufthansini.
Ja bukvalno letim bar 2x nedeljno, cesto vise puta i 50% sansa da jednom u 2 nedelje to bude Air Serbia (drugih 50% su KLM, LH ili Austrian) i bukvalno su sve te kompanije iste. Ponekad letim sa Wizz-om, ako uzmes onu 'Wizz Priority' tarifu u principu je isti nivo usluge kao standardne ekonomske tarife AirSerbia/KLM/LH/...
Air Serbia uvece leti AMS-BEG / BEG-AMS sa Wet Lease provajderom (Air Bulgaria), jutarnji letovi su njihovi A3xx, ista prica sa letovima iz FRA (njihovi) - Air Bulgaria leti sa onim malim Embraer-ima pa je malo manje komforno ali isti q imas sa KLM-om koji cesto za Bg leti sa E190-ticama - bukvalno isti djavo kao Air Serbia.
Sto se kasnjenja tice, situacija je ista - svi ti avioni su 100% upsoleni i svaki dan moze da se desi 1000 stvari koje izazivaju kasnjenje i vecina njih nisu tehnicki problemi vec vremenski uslovi, kontrola leta itd... i to kaci svaku avio kompaniju, ako te u*ere da avion kasni, najvece sanse su da kasni zbog situacije na predhodnom aerodromu ili jednom od predhodnih tog dana.
[ Bojan Basic @ 21.01.2025. 19:18 ] @
Citat:
Bojan Basic:
Ja sam leteo svugde po svetu raznoraznim kompanijama odreda — od WizzAira i Ryanaira do Singapore Airlinesa. WizzAir sam, napakovan samo u ranac, koristio (bar kao jedno parče putovanja, uz presedanje) i do, između ostalog, skoro pa samog severa Norveške (Tromsø), ili do nedođije usred Atlantskog okeana (Azorska ostrva), i ništa mi nije falilo. Prosto, kad treba negde da putujem, pogledam šta su opcije kako stići do tamo, koliko cenim da mi je prtljaga neophodno, pa onda odlučim da li mi je validno da se spakujem u ranac — ili, ako mi treba veći kofer, ponekad mi je onda bilo isplativije da doplatim prtljag za WizzAir (ili, što takođe ume da bude opcija ako ne putujem sam, da se onda doplati za jedan prtljag pa se dve osobe spakuju u isti kofer), ponekad mi je bilo isplativije da uzmem neku drugu kompaniju koja je skuplja ali po defoltu ima uključen normalniji kofer itd., raznorazne kombinacije su u opticaju i vrlo zavisi šta se kad zalomi da je bolje. Mislim da je baš dobro što postoji takav šareniš oko poslovnih politika raznih kompanija, pa svako može da cinculira prema onome što mu je potreba u datom momentu.
Setih se ove sličice, pa da se nadovežem na ovo gore, možda će nekoga nasmejati.
[att_img]
Pozadina: leteo sam u Japan, plan je bio da se devojka pridruži kasnije pa da poslednju nedelju boravka budemo tamo zajedno. Pa sam ja lepo uzeo dva velika kofera i strpao jedan unutar drugog. To je njoj omogućilo da naknadno dođe do tamo bez kofera, a onda smo ih u povratku „razdvojili“ i nosili svako zasebno. (Jer su nam u povratku trebala dva cela, pošto smo nameravali da štošta pokupujemo tamo — a ovakva akrobacija je ispala mnogo isplativija nego da je prosto svako u prvom smeru nosio po jedan poluprazan kofer sa sobom; jedino, da su me na granici pitali da otvorim, verovatno bi me čudno gledali, ali šta sad ). Dakle, kao što rekoh prethodni put, smatram da je baš fino što postoje različite filozofije poslovanja, pa se uz malo kreativnosti razne kombinacije mogu smisliti.
[ bordzija @ 21.01.2025. 19:46 ] @
Stigo si do japana a nisi ukapirao da kupiš nov kofer za 10-20 evra uzeli smo onaj plastični fensi na rasprodaji sa 4 točka na guranje pa napunili hranom i garderobom sa rasprodaja. Evo još uvek narezujem špansku kobasicu i kozji sir 🤣
Ovi sa 4 točka kabinski su mila majka za putovanje, u životu više onaj sa 2 koji je čisto prokletstvo. Em sam visok i stalno se grbim (a imam i dugačke ruke) em vučeš ko životinja.
Ugl kombinacija nam je ranci a povratak nov kofer pun svega i svačega. Hranu lako obračunaš i može pola kg preko ne prave probl.
A što se tiče poletanja sa nikole tesle non stop su neki kvarovi i čekanja, popravke, uđi izađi pa opet čekaj. Smučili su mi se.
[ Living Light @ 21.01.2025. 21:03 ] @
Citat:
bordzija:Đoka elita opa bato ima se može se er srbijom sendviči broje se🤩
Citat:
bordzija:Stigo si do japana a nisi ukapirao da kupiš nov kofer za 10-20 evra uzeli smo onaj plastični fensi na rasprodaji