Moj tip je da majmuni uopšte nisu znali da na blindirani auto ne idu obične gume, jer njima je to veliko preopterećenje i mogućnost pucanja u vožnji je velika.
[ Turmen @ 08.02.2025. 19:50 ] @
Najrealnija ocena. Nepismeni idioti stavili gume koje ne odgovaraju autu, u kombinaciji sa neopreznom vožnjom, lošim putem, ode guma.
[ Nebojsa Milanovic @ 08.02.2025. 19:51 ] @
Neki misle da je sabotaža?!
Ispratićemo istragu, kako god da je, veliki je skandal.
[ Turmen @ 08.02.2025. 19:55 ] @
Kada padne nadstrešnica i pogine 15 ljudi - onda Železnička stanica nije rekonstruisana, kriv je Tito, niko nije odgovoran, ne dam Vesića, Gašića, Monu.
Kada pukne ćelava guma i nepomeniku se zaljulja auto - sabotaža, hitna istraga, neko mora da odgovara, pokušaj atentata.
Bukvalno živimo u top listi nadrealista.
[ mjanjic @ 09.02.2025. 18:36 ] @
Kao da su ovakve stvari od juče. Šta je na kraju bilo sa onim "džipom" (mislim da je bila neka G klasa u AMG verziji) koju je onaj šeik poklonio Tomi Nikoliću, a radnik iz servisa poterao malo da "istestira" i slupao?
Ako se neko u servisu drznu da tim autom divlja van servisa, šta tek rade sa vašim autom ako ga ostavite na nekoliko sati - naravno, pod uslovom da im je interesantan za "testiranje"?
Onda su nam za ovakvu ekonomiju krivi ameri, rusi, Tramp, Putin, vanzemaljci, domaći tajkuni, strani plaćenici.... svi su krivi, samo mi sami kao narod nismo!
[ JankoNIS @ 09.02.2025. 19:48 ] @
Zar nije bila neka tema ovde na ES pre jedno 20 godina, kada je clan ostavio svoj nabudzeni auto servisu, u autu je bila kamera za snimanje saobracaja, a posle preuzimanja je video sta su sve radili sa njegovim autom za to vreme? Bilo bi interesantno procitati ponovo, mislim da je cak i okacio video zapis.
[ miki069 @ 09.02.2025. 19:50 ] @
Mislim da u A8L kome je otpala guma nije ni trebao da bude AvAv ili nije ni bio?
Ovo je prednje vozilo u pratnji i tako i vozi.
Gazi belu liniju tako da ni motociklista ne može da ih mimoiđe.
Zadnje vozilo ne dozvoljava da ih iko pretekne i takođe gazi belu liniju.
Vozila u koloni ima najmenje pet.
Štićena ličnost je u drugom, trećem ili četvrtom vozilu ako ih je pet.
To se ne zna unapred, da ne bi neko sa strane zveknuo zolju ili nešta slično direktno u štićenu ličnost.
Ako Kobre nisu tako orgnizovale kolonu, onda je to totalni amaterizam.
Ili i njima nedostaje vozača.
[Ovu poruku je menjao miki069 dana 09.02.2025. u 21:20 GMT+1]
[ Nebojsa Milanovic @ 09.02.2025. 20:02 ] @
Citat:
JankoNIS:
Zar nije bila neka tema ovde na ES pre jedno 20 godina, kada je clan ostavio svoj nabudzeni auto servisu, u autu je bila kamera za snimanje saobracaja, a posle preuzimanja je video sta su sve radili sa njegovim autom za to vreme? Bilo bi interesantno procitati ponovo, mislim da je cak i okacio video zapis.
To se ne zaboravlja
[ JankoNIS @ 09.02.2025. 20:06 ] @
To je to. YT u 360p!
[ Nebojsa Milanovic @ 09.02.2025. 20:11 ] @
Negde sam video i do detalja transkript od slova do slova kako lik zove jednog po jednog da ga vozi, ali nije mogao nikog da nađe
[ djoka_l @ 09.02.2025. 20:39 ] @
Ne znam zašto se ovde uopšte prave teorije o tome gde je AV trebalo da sedi.
Svii govore da je trebalo da bude u sredini kolne.
A ko je siguran da imaju više od dva ispravna Audija?
Moja firma je svojevremno radila softver za Avio službu saveznih organa. Između ostalog radili smo komponentu za praćenje preventivnih radova održavanja za avione. Ništa komplikovano, softver je imao evidenciju utrošenih letova pa je formirao naloge za preventivne akcije koje su mogle da se urade na osnovu broja časova i/ili proteklog vremena od poslednjeg pregleda. Naravno, ozbiljna održavanje se rade u servisima, ovo je bio potsetnik za ono što je mogla da uradi zemaljska služba agencije.
Ovo sve pišem zato što sam pre neku godinu pratio aferu oko nabake novih aviona za Avio službu, pa se Dačić vadio da se avioni (isti oni za koje smo pisali softver 1998. godine) nalaze u skoro neupotrebljivom stanju.
Sada razmišljam o ovim automobilima i načinu njihovog održavanja,
Deluje mi totalno logično da se, kao i sve čega se dohvati SNS, za ovu svrhu koriste totalni glupaci i nesposobnjakovići, zaslužni lepači plakata. Potpuno mi je očekivano da sa takvom ljudskom bedom bude većina voznog parka u raspadnutom stanju, pa da imaju samo dva ispravna automobila, ali takva da jednom od njih otpadne točak u toku vožnje.
[ miki069 @ 09.02.2025. 21:15 ] @
Koristi se vozni park Kobri, a ne vozni park SNS.
To je mnogo ozbiljan vozni park.
Imaju dovoljno blindiranih vozila za tri AvAv kolone.
Možda nemaju dovoljno vozača.
[ dusanboss @ 09.02.2025. 23:07 ] @
Citat:
Turmen:
Najrealnija ocena. Nepismeni idioti stavili gume koje ne odgovaraju autu, u kombinaciji sa neopreznom vožnjom, lošim putem, ode guma.
Neverovatno. Ladno zamalo da mu se korupcija i javašluk obiju o glavu. Ko što si rekao vozili su bahato i prebrzo - 160km/h . Drugo, put je očajan i tu se neko sigurno više puta ugradio. Treće izgleda da su stvarno stavili obične, a ne li Runflat gume ne zato što su nepismene već zato što su korumpirani i lopuže! Pomenute gume koštaju 10 X više nego obične. Izgleda da se neko lepo ugradi i tu. Ovo zadnje ako je tačno sigurno nije bilo uz blagoslov svevišnjeg.
[ miki069 @ 10.02.2025. 07:21 ] @
Vozilo je vlasništvo Kobri, a ne SNS ili predsedništva.
Guma je bila ona koja i treba da bude.
To si sve zaključio na osnovu teksta sa Kurira? Kako? U tekstu koji si linkovao praktično ništa bitno ne piše, a video jedino novo što prikazuje je Vučić koji izlazi iz automobila.
[ djoka_l @ 10.02.2025. 07:45 ] @
@miki
Ko je uopšte pisao da je automobil vlasništvo SNS, pa ti onda ispravljaš na dva mesta?
Verovatno je automobil u vlasništvu vojske, MUP-a, neke agencije, ali to nema nikakve veze.
Činjenica je da taj vozni park održavaju ljudi koji su u "milosti" vladajuće partije, a svi znamo kako se to radi.
Pa neka i Krkobabić ili Dačić ili Vulin ili Gašić odgovoran za agenciju/službu/ministarstvo koji održavaju vozni park, ja ipak kod njih ne bih radio tehnički pregled.
Da ti objasnim situaciju. Moja kuma je bila u jednoj firmi koja je bila delimično na budžetu i to na vrlo odgovornoj funkciji.
Kada je došlo do toga da treba da se bira novi direktor te institucije, moju kumu je pozvao predsednik opštine i rekao joj da bi opština podržala nju za mesto direktora. Mada, opštinar je imao nekog rođaka, mnogo dobar momak, samo mu škola slabo ide, pa bi uslov bio da ga ona zaposli, već će ona da nađe neko mesto za njega u firmi.
Moja kuma je dala otkaz i prešla u drugu firmu.
Neko pristane, već imam sliku "moj bratanac nogo voli automobile, ali mu slabo ide škola, ajde ga ubacite u tehničku službu, neka nešto prčka oko automobila, pa da nauči".
[ Java Beograd @ 10.02.2025. 11:22 ] @
Nema veze ko je čiji predsednik, nego kakva je bezbedonosna procena.
U toj istoj "Švedskoj, Norveškoj" ... svejedno, predsednik možda ide biciklom na posao, ali možda direktor neke korporacije, na primer proizvodnja oružja, ima 10x jače obezbeđenje.
[ test1234 @ 10.02.2025. 12:01 ] @
Same pojave tih slika u javnosti sve sa predsednikom su baš interesantne, ili on nije toliki diktator koliko mu se nameće ili je veliki spin. A možea je i ono najgore da su ga ‘vladari’ delimično napustili a on se još malo batrga.
[ Ivan Dimkovic @ 10.02.2025. 12:04 ] @
Citat:
Kad pomislim da predsednik Švedske, Norveške i tako tih, peške, biciklom i gradskim prevozom ode na predstavu, i sedi na stepeništu jer nema mesta, zapitam se šta ovi glumataju.
Sve je to relativno - kao sto Java rece, kolicina obezbedjenja zavisi od toga koliko je neko izlozen potencijalnim opasnostima - imas drzava gde su kljucne politicke licnosti manje-vise protokolarna stvar, nema nekih kriza ili opasnosti po njihov zivot i bezbednost. Negde drugde i direktori vecih firmi imaju telohranitelje i sigurnosne protokole koji ukljucuju njihovo kretanje i cak privatni zivot. Nemoguce za porediti.
Secam se komicne situacije ranih 2010-tih, u Francuskoj su bili neki strajkovi/protesti/stagod. i kidnapovali su nekog direktora i drzali ga kao taoca dok im se ne ispune zahtevi (bilo po vestima, komplet cirkus). Mi imali sastanak u jednoj DE firmi (zapravo medjunarodnoj firmi koju su kupili Ameri par godina ranije) i na ulazu stoje gorile - nesto sto nikad ranije nije bilo, na portirnici se proverava sve, isto gorile... pitam ja kolegu iz te firme WTF je ovo, kaze covek - njihov USA generalni direktor je u tom momentu dolazio u posetu i covek trazio komplet obezbedjenje posto je cuo jos u USA da su Francuzi krenuli da prave s*anja... jbg, za Amerikanca Francuska, Nemacka = isti djavo, uplasio se da i njega neko ne kidnapuje :-))))
[ dr0id @ 10.02.2025. 13:31 ] @
Sve su na autu zamenili (renovirali) i ogroman novac ulozili, samo tu gumu nisu
Citat:
miki069:
Koristi se vozni park Kobri, a ne vozni park SNS.
To je mnogo ozbiljan vozni park.
Imaju dovoljno blindiranih vozila za tri AvAv kolone.
Možda nemaju dovoljno vozača.
I u kobre primaju preko rodbinskih i politickih veza i ko je gluplji i poslusniji, kao i u svim ostalim sferama.
[ mjanjic @ 10.02.2025. 14:33 ] @
Zanimljivo da auto iz suprotnog smera, još sivi Mercedes E klasa, prolazi bez problema, umesto da je neko izašao bar 50m ispred vozila predsednika i zaustavio sva vozila iz suprotnog smera.
Baš znaju da rade ovi svoj posao, nema šta... mislim, boli me uvo za ove, nego su isti ovakvi amateri bili na dužnosti i kad je ubijen Đinđić, znači ništa se nije promenilo ni po tom pitanju za više od 20 godina!
[ ademare @ 10.02.2025. 15:10 ] @
Ovde je ocigledno otpala guma a ne tocak . Blindirani automobili imaju specijalne gume koje su otporne na udar metka.
Ali sa tom gumom ne moze da se jurca 150 na sat po seoskoj dzadi, punoj losih zakrpa i rupa !
Ili je guma bila odgovarajuca ali se suvise jurcalo po losim putevima ?
Zasto je objavljen snimak to nije tesko ukapirati ?
Do sada je na istog coveka bilo 1.000 izmisljenih pokusaja atentata ? Evo sada imaju dokaz
Nije izmisljeno ali jeste ! Nije izmisljeno da je guma otpala, ali jeste da je to bio pokusaj atentata.
[Ovu poruku je menjao ademare dana 10.02.2025. u 19:41 GMT+1]
[ mjanjic @ 12.02.2025. 14:34 ] @
Nego, dakle je taj A8L, pošto znam da je ta "Long" verzija prvobitno bila namenjena za tržište Kine, mislim čak da se samo tamo proizvodila?
[ Ivan Dimkovic @ 12.02.2025. 21:00 ] @
Nope, A8L je, koliko se secam, oduvek bio u ponudi - obicno za drzavne potrebe (visoki funkcioneri i sl.) Mislim da je tako i nastao kao produkt.
U Kini, zbog specificnosti trzista, skoro pa svaka linija ima "long" verziju zato sto je tamo to njima bitno iz nekih razloga. Malo je cudno videti A4L ali 'ajde, ako ima kupaca... sto da ne.
[ mjanjic @ 13.02.2025. 10:12 ] @
Hm, da nije onda Passat u nekoj "long" verziji, sećam se da je nešto iz VW grupacije, a samo u kini postojala ta L verzija. A možda je u pitanju "civilni" A8L koji je u salonima bio dostupan samo u Kini.
Počela memorija da me izdaje, znam da sam negde pročitao, ali gde... kao kod "AI" modela što se ne zna otkud neki parametar ima baš tu vrednosti :)
[ Ivan Dimkovic @ 13.02.2025. 11:44 ] @
Audi A8 postoji u L verziji jos od prve generacije, koja je bazirana na VW D2 platformi (koju ne deli sa Passatom).
U Kini postoji nesto sto se zove "VW Passat Pro" sto mu dodje duza varijanta Passat-a - proizvodjac je JV "SAIC Volkswagen"
Neverovatno koliko stručnjaka koji se odlično razumeju u svoj posa i rade ga najbolje na svetu, ali i znaju da su oko njih sve papani koji nemaju blage veze sa onime što rade. tako znaju i da su papani kupili polovne gume na buljaku i namontirali ga na blindu koja vozi dragog nam AV. Pošto sam se ja uspešno bavio balistikom ipak znam nešto o toj oblasti. Na blindirana vozila se postavljaju specijalne gume i ne mogu da se postave standardne. Idu takozvane Run Flat Tires, koje su mnogo jače fizički od običnih jer moraju da nose mrciju duplo težu od standardnih vozila. Takođe su jače da ne bi eksplodirale pri pogodku metkom. Imaju još jednu osobinu, kao što ime samo kaže, mogu da se voze ispumpane. Kod starih vozila, pre 20-30 godina koristile su se standardne felne sa specijalnim umetcima koji su sprečavali da se i jača guma spljeska, već je ostajala poluspljeskana i vozilo nije moglo da padne na felnu. Novija vozila sada imaju specijalne felne sa već postavljenim umetcima i gume niske visine koje su jezivo skupe jer se sastoje od čeličnog i kevlarskog ojačanja. pošto se gume na blindama troše kao lude, a koštaju jezivo, vrši se protektiranje ili obnavljanje gazećeg sloja. Da znate da se to radi i sa avionskim gumama, koje mogu da budu i po dvadeset puta obnovljene. Sve ove bline za prenos novca po Srbiji imaju problele sa gumama, ustvari sa cenom i fabanjem, i nekoliko firmi se ozbiljno bavi blindama i gumama za njih.
Da li sam u pravu ne znam, ali meni izgleda da je ovaj Audi starijeg tipa i da ima umetke na felnama. Da li je cela guma otišla ili samo gazeći sloj nisam siguran, ali se desila mala eksplozija. Auto je potom na tom kraju pao za ne više od pet santimetara i ostao stabilan, što znači da je legao na umetak, a ne na felnu. Očigledno da AVa nije pratila neka veća ekipa, što znači da se baš i ne plaše da će neko da ga spraši. Biće da je jedan nemio incident iskorišćen u propagandne svrhe i podgrevanje neke imaginarne opasnosti.
Što se Kobri tiče, u doba kada sam ih ja poznavao, to su bili vrhunski profesionalci. Doduše, svi ti moji znanci su već dobrano u penziji.
Gume sa umetkom:
Run Flat Tires
Od dede momak
Normalno, proizvođači blina i guma za njih ne poržavaju ove popravke, dok proizvođači avionskih guma sami vrše u svojim pogonima reparaciju avio guma.