[ bordzija @ 14.04.2025. 01:03 ] @
Drugar je kupio auto sa tek ugrađenim plinom pre nekoliko meseci. Nismo ni proveravali iskreno nije nas ni zanimao proveravali smo kakav je auto. I ne znamo kako se to koristi iskreno. Uz auto je dobio i dokumentaciju za atest koji treba da se odradi. Više dokumenata i podaci o tome šta je ugrađeno koji delovi. Sve je novo i sija ali ne radi. Kada se prebaci na plin auto teško prima gas i trokira. Sekvent je u pitanju.

Auto na benzin ide fenomenalno.

Nazvali smo servis i lik je ko iz topa odmah rekao da je to sve polovno i da nema nikakve garancije (?!??) usput je ispričao i neku tužnu priču ko i svaki majstor. Auto gas dile lazarevac.

Šta sad?
[ Living Light @ 14.04.2025. 01:51 ] @
Dve glave i cetvoro ociju
kupuju auto sa ugradjenom Plinskom opremom i instalacijom,

- i NE Probaju da li, i kako motor auta radi na Gas ???

i,

onda bi majstor Bordzija sa viljuškastim 10-13 da nešto "malo tamo Narihta" ?

---

Slušaj Bordzija,

Ne ocekujes VALJDA da:

- problem iLi kvar na Gasnoj Opremi i Instalaciji u autu otklanjaš pomoću saveta sa Foruma?

Aj sto si NErealan, nego postaćeš opasan po Ljude, okolinu i imovinu.

NE diraj NIŠTA oko opreme i instalacije na Gas u Autu !!! - NISI OVLAŠĆEN !!!, + nemaš Pojma !

-

Nema Ali, !

*** Pravac OVLAŠĆENI AUTO Servis za "Ugradnju i SERVISIRANJE" Gasnih instalacija i Gasne Opreme za Auto!

Bordzija, Nema Filozofiranja! ... a Nema Ni Pomoči !

To NIJE IGRAČKA !

-----

----- Odustani od čačkanja đavola da ne bi "posetio Nebo pre Vremena". -----

pOz







[ bordzija @ 14.04.2025. 01:55 ] @
Naravno da neću čačkati ja svašta nego šta sad? Ugrađeno sve novo a majstor tvrdi da je staro i da nema garanciju?!??

Kada smo probali auto pitali smo jel ovo radi sad na gas i lik je rekao da radi. Očigledno je lagao. Nit znamo kako se pali ni gde. Posle smo našli kockicu sa jednim dugmetom. To bi valjda sve trebalo automatski da radi. Kada pritisnem dugme on bipne posle par sekundi ali slabo prima gas i nema snagu. Na benzinu ide ko raketa.
[ Living Light @ 14.04.2025. 02:00 ] @
Auto Neće da prodje Tehnički Pregled, niti Reatestiranje "za Gas".

Možete samo da "pozdravite Majstora" koji vas je ...



A KO je ugradio " To SVE Novo" ?

Gde su papiri, dozvole i Atest/certifikati od proizvodjača i ugradjene opreme (pošto je NOVO) ?

Ne možeš da kupuješ takvu SPECIFIČNU opremu u gvoždjari i vičeš NOVO NOVO.

Poreklo opreme i KOJI Ovlašteni Servis je to radio?

[ bordzija @ 14.04.2025. 02:35 ] @
Auto gas dile u lazarevcu, imamo i kompletnu dokumentaciju šta je ugrađeno to sam napomenuo u prvom postu. Meni je fascinantna fora na koju očigledno rade? Inače sve lepo izgleda na oko meni laiku za plin sve je lepo upakovano. Ali ne radi i ima šuplju priču da je sve polovno.

Ni tamo ni vamo?!??
[ Living Light @ 14.04.2025. 02:51 ] @
I polovna oprema je Ispravna Oprema (ako se Testira, Proveri i Izda Dokument o tome),
inaće kako bi vozio auto na Gas posle par godina?

Nego,

Nisi ti ovde baš-baš sve ispričao, kako vidim.


Aj sad:
Ako motor ne radi DOBRO nakon ugradnje opreme "za na Plin"

- Zašto to niste odmah nakon ugradje Plinske Opreme RAZREŠILI sa Majstorom u Servisu?

- Zašto ste mu Platili Opremu i Rad na ugradnji opreme?

[ bordzija @ 14.04.2025. 03:08 ] @
Nisi pročitao uvodni post sve lepo piše. Auto odlično radi na benzin ali kada se prebaci na plin teško prima gas i trokira.
Auto je kupljen sa već ugrađenim plinom koji ,- ne radi već posle par meseci od ugradnje.
[ Java Beograd @ 14.04.2025. 06:50 ] @
Aj polako. I ja sam ugrađivao plin i između ostalog, imam i ovu dokumentaciju:





Nakon ugradnje plina, auto je, naravno, išao na sve obavezne servise. Plin radi "ko sat"! Ne primećuje se kad auto prebaci na plin. Vuče jednako dobro.

Prvo pitanje: šta imaš konkretno od dokumentacije.
- Ako imaš nešto poput ovog, stvari su jednostavne, i ako majstor koji je ugradio odbija da izvrši garantne obaveze, zapreti mu sudom, spor je brz i efikasan
- Ako nemaš ovakvu, PRAVU dokumentaciju, onda ništa, svratiš do majstora koji se bavi TNG, on pregleda, popravi i to je to.


Otkud znamo, možda je STVARNO bivši vlasnik auta, da bi jeftinije prošao, tražio da mu se ugrade stari i polovni delovi.





Ali svejedno, ostaje malo čudna izjava "Nismo ni proveravali iskreno nije nas ni zanimao"
Tako se ne kupuje auto.
[ ademare @ 14.04.2025. 10:41 ] @
Ovo je promasena tema. Prvo pitanje jel imas racun od majstora ?

Ako nemas , sto nisi trazio ?

Bez racuna "macku o rep " !

Bez racuna , idi u drugi servis pa neka ti popravljaju , samo tu gde ti popravljaju trazi racun !
[ bordzija @ 14.04.2025. 11:27 ] @
Ima nešto slično tome sa detaljima o svakom ugrađenođ delu, rezervoaru, diznama, kompu, ventilima itd. Nisam to nešto gledao samo sam preleteo pogledom i bilo mi je sve logično - treba da se ode u servis i koriguje tj popravi. A onda ovaj preokret sa - svi delovi polovni nema garancije?!??

I polovan auto kupljen na placu od preprodavca ima zakonski garanciju 2 godine pa se preprodavci ograđuju od toga.
[ ademare @ 14.04.2025. 13:48 ] @
Ne polovni auto sa placa bi trebao da ima 1 godinu garancije po zakonu.

Ali za sve ti treba racun . Bez racuna fiskalnog nista ?


Jel ste uzeli racun fiskalni od majstora ili niste ? Znam odgovor
[ Living Light @ 14.04.2025. 14:15 ] @
Uzeli su Račun, nego šta!

... jedino što je na Salveti iz kafane 😉
[ veselinovic @ 14.04.2025. 16:13 ] @
Ne kontam famu.
Plinska instalacija se lako dovede u red. A dijelovi osim boce i nisu nesto bezobrazno skupi.
Moguce je da filteri ( ima ih 2) zezaju, moguce isparivac ( mala sansa), moguce dizna ili neki od senzora.
Na cerkinom audiju je instalacija stara 12-13 godina ( kako prodje atest je carolija ) i nema problema.
Neki dan zastekao el ventil, nakupilo se prljavstine. Lagano ciscenje karburator klinerom i evo ceri osmijeh od uva do uva.
Dok je sipala benzin iz oka joj suza krene :)
[ bordzija @ 14.04.2025. 20:43 ] @
Bili smo danas do lazarevca u servisu. Do tamo 3 blokade ljudi protestuju. Putovali smo dva sata do tamo i dva nazad ukupno 4 sta po njivama i livadama. U stepojevcu protesti vozi okolo, u lazarevcu protesti opet okolo 🤣

Stigli u servis i posle dva sata turiranja i menjanja softvera apgrejda i apdejta ništa, štelovanja dizni - ništa. Nemaju pojma šta je u pitanju ali sumnjaju na kompjuter plina 100 evra treba da se plati. I nisu sigurni da je to u pitanju.

I treba im opet ceo dan. Po meni se plin uopšte ne isplati.







[ ademare @ 14.04.2025. 21:36 ] @
Kad @ Veselinovic pomenu isparivac , setim se price koju je moj matori imao , jer je i on svojevremeno kupio auto sa plinom koji je ugradjivao predhodni vlasnik.

Samo on je probao i plin radi jos uvek .

Medjutim kada je posle 2-3 godine vise se i ne secam tacno doslo vreme za atest ode on na Atestiranje i kaze mu onaj tamo "strucni saradnik" koji "atestira" u sustini niti sta gleda niti ga sta zanima osim papira !

I kaze mu on sve je O.K. samo isparivac nije ovaj koji pise u dokumentaciji vec je promenjen ?

I onda zovi posle 2-3 godine starog vlasnika da kaze koji je majstor ugradio drugi isparivac , jer samo on moze da da papir itd.

Pa idi takodje u neku P. Materinu kod majstora koji je taj papiric koji je popunio za minut , odstampao , naplatio nekih 20 Eura ako se secam dobro ???

Pa onda opet kod Atestera da kaze e sad je O.K. ?


Samo u Srbistanu !!

Gledao sam danas na YT kako "strucnjak" pregleda USA automobile , za 5 minuta pogleda par sitnica , 84.000 dinara usluga ?? Ako treba i neka potvrda od 34.000 + ?? Znaci 700-1.200 Evrica Harac !
[ bordzija @ 14.04.2025. 22:49 ] @
I ovaj je nama nudio neki dokument da nam odštampa možda nam zatreba.

Jel ovo može samo da se počupa? Dok smo bili tamo ljudi su samo dolazili sa raznoraznim problemima. Sekvent plin je za mazohiste.

Svojevremeno sam dobio ponudu za ugradnju polovnog sekventa u ženinu ladu sve komplet delovi i ugradnja 150 evra. Da bude skriven zbog atesta koji nebi sigurno radio. To mi se činilo kao ok ponuda. Radi dok radi, kad ne radi popraviš ako se isplati ili počupaš i baciš.

A ovo ugradiš, vidi se iz aviona, ne radi, ne služi ničemu, ne možeš ni da atestiraš, ne možeš ni da prođeš tehnički, besmisleno skroz 🤔
[ ademare @ 15.04.2025. 01:12 ] @
Ako ima u saobracajnoj nema nista od "cupanja" !

Vec isto mora da skine ovlasceni majstor, ne mora isti koji je ugradjivao , i da isto izda potvrde da je "strucno skinuto " !

Pa sa papirima u MUP da se plati nova saobracajna bez plina .
[ bordzija @ 15.04.2025. 01:48 ] @
Plinski uređaj nije stigo ni da se atestira odmah se pokvario. Majstor koji je ugrađivao nije siguran šta je problem. Garanciju ne priznaje jer kaže da su ugrađeni delovi polovni (?!??). Za bilo kakav pokušaj popravke treba voziti 150-200 kilometara?

Traži 100 evra za drugi kompjuter ali nije siguran da je to kvar. I šta sad? Kome se žaliti? Kako rešiti ovakav problem? Tehnički gledano automobil je uništen?
[ mjanjic @ 15.04.2025. 14:46 ] @
Plin se ugrađuje pred istek registracije, tako da se odradi atest (obično AMSS) i odmah potom registracija (mislim da mora nova saobraćajna, ali nisam siguran).
Ovako, ugrađivati plin negde između 2 registracije i tako voziti... šta ako dune nekom saobraćajcu da te pošalje na vanredni tehnički? Koje su posledice kad se otkrije da je ugrađen plin koji nije atestiran?

"Da bude skriven zbog atesta koji nebi sigurno radio"
Ovo da ne komentarišem, kako to da bude skriven, jesi li ti nekad video šta sve gledaju na tehničkom pregledu? Može da bude "skriven" samo tako da se prave da ga ne vide, ali onda je svejedno, jer se na postavljenim kamerama za snimanje procesa tehničkog pregleda svakako ne vidi šta je ispod haube. Ali, opet, šta ako naleti neka kontrola?
Mislim da svako normalan neće sa tim da se zeza, ima u svakom gradu bar jedan tehnički kod koga sve prolazi, ali to je neka druga priča. Upravo zbog takvih su uveli obavezu vide snimanja na liniji, kao i da procedura tehničkog pregleda traje tipa 40 minuta, što je nebuloza i očigledno time nisu rešeni uzorci zbog kojih na putevima imamo neispravne automobile.
[ bordzija @ 15.04.2025. 15:23 ] @
Plin je ugrađen na tek registrovan auto i ima još vremena. Tako je kako je jbg. Sad je rađen prenos vlasništva pa je trebao i atest da se uradi ali ne može jer je plinski sistem neispravan. Očigledno da postoje majstori za izbegavanje. Pazi majstor za plin! Nije ni čudo što niko ne ugrađuje plin u automobil.

Klasičan primer srpski majstori digli su i cene koliko sam gledao danas. Od 500 evra plin ugradnja pa se posle prave ludi. Izgleda da je tu glavna zarada da ti samo otmu 500 evra.

To samo lud čovek može da uradi. Em ti uzmu 500 evra em ne radi niti znaju šta je, ne možeš da atestiraš (?!??) ne možeš ni da skineš? Ne možeš da registruješ? Ni da voziš?

Mjanjiću zamisli pred kraj registracije odeš da ugradiš plin koji je neispravan. Uskoro ti ističe registracija a majstor sleže ramenima i kaže možda je kompjuter jbg možda bobine zna da rade na benzinu a neće na plinu? Dovezi auto i zaboravi.

Dakle u tom slučaju možeš auto samo na otpad da prodaš. Bez atesta, neregistrovan - pravac otpad.
[ mjanjic @ 16.04.2025. 13:38 ] @
Problem je što ne znaš šta je prethodni vlasnik dogovorio sa majstorom, da li su mu ugrađeni stvarno novi delovi ili su ipak polovni, da ne navodim ostale detalje.

Kad sam radio ponovni atest 2020. godine, majstor kaže da po novim propisima mora elektroventil na boci, može eto da mi pozajmi neki dok prođem atest u AMSS i posle vrati stari, lepo mu kažem da mi stavi elektroventil i to je to, neću da se cimam i ponovo dolazim zbog 10-20 evra.
Ista priča bila godinu dana ranije, kad sam morao da promenim creva za rashladnu tečnost do isparivača, očigledno to nije promenio prethodni vlasnik, stavljena još 2010. godine, kad sam radio mali servis kod mehaničara sugerisamo da mi to pogleda "plinadžija", što sam i uradio. Tada mi je zamenio i ostalo od creva šta je neophodno za novi atest naredne godine, tako da sam pred sam atest samo zamenio bocu i još nešto od sitnica.

Tada, godinu dana pred atest, otkrio je problem da rashladna tečnost izlazi na isparivaču, ali baš onako jedva primetno, međutim za mesec dana uzađe tipa pola litra, pitam koliko košta, a on kao da se plaši da mi kaže cenu, pa drhvatim glasom "ako može da se remontuje, onda 30e, a ako mora nov, onda 70e", kao da je 500e :)))
[ bordzija @ 16.04.2025. 14:18 ] @
Na plin voze mahom ultraštedljivi ljudi pa su bogobojažljivi. Drugar nikada nije pa mu je to usputno. Opet da ide 150-200 km tamo vamo i rešava kod majstora koji posle dva sata kaže možda ovo a možda ono za mene to nije majstor već zajebant. Ajde da nije on ugradio nego neko nepoznat.

Ozbiljnije bi se pozabavili tom tematikom da nije bila kompletna dokumentacija i to sve lepo i kao novo od instalacije montirano pre nekoliko meseci.

Auto je generalno baš održavan koliko sam sve ptegledao novi diskovi, nove pločice, nove zimske 17 gume komplet. Novo ulje i svi filteri, nove svećice, nigde ništa ne curi sem malo ulja na poklopcu ventila. Nema mirisa, katalizator ispravan...Ima par tih nekih sitnica što je opet greška nekog majstora ali opet super za auto jurilicu 20+ godina star.

Da je i plin bio ispravan pun pogodak 1500 evra.



Drugar koji je godinama vozio fordove na plin nas je usmerio na rašića u višnjičkoj pa valjda sredimo ovu glupost. Mnogo povozan auto davno sam vozio kuper s kada je bio nov :)
[ bordzija @ 17.04.2025. 18:24 ] @
Auuu pa ovaj plin može samo lud da ugradi. Atest i prpratni troškovi su oko 16.000+ din

[ Nebojsa Milanovic @ 17.04.2025. 18:27 ] @
Razmišljao sam za sina kao prvi auto da mu kupim Mini, ali posle analize utvrdio sam da to nije dobra ideja, nepouzdan je, komplikovan i sklon kvarovima, preterano preskup i praktično besmislen.

Bora je kraljevski auto za njega a ako se nađe dobar Golf 4 takođe, a sa novijima i uopšte autima njegove cene nema svrhe porediti.
[ bordzija @ 17.04.2025. 18:32 ] @
Moje jedino iskustvo je da se novi mini s raspao posle 35kkm još uvek imam neke delove u garaži... Kada je bio nov ništa mi se nije sviđao sem kako leži što je u principu najbitnije. Danas mi se dopada kao auto za vikend i zujanje. Inače da nebulozan je i skup za održavanje, skučen, grub... Servo pumpa volana električna sa ventilatorom a letva hidraulična.

Ja u principu gledam cabrio.
[ ademare @ 17.04.2025. 19:30 ] @
MIni cabrio meni ne dolazi u obzir zato sto ima platneni krov !

Platneni krov u 21 veku je bezveze osim ko ima svoju garazu .

Na javnom parkingu nocu iseku Cigani samo tako krov , ne ceo vec da naprave stetu. Zato niko nema platneni krov u okolini . Dodju ljudi na par sati sa Smartom sa platnenim krovom ali to niko ne ostavlja nocu .


Znaci razmisljao jesam o cabriu ali samo vozila koja nemaju platneni krov, tako da Mini nije opcija !
[ bordzija @ 17.04.2025. 20:30 ] @
Ne znam meni se sviđa za grad uglavnom parkiram u dvorištu zgrade. Nekako mi je platneni krov u vitage duhu kakav je mini. Uopšte svaki kabrio. Gledao sam i plin ako se ugrađuje može ispod gepeka umesto rezervnog točka - torusni rezervoar. Za to nisam znao do pre par sati. Doplata 30€

Gledam i seliku t200 ima našao sam džabe jednu prava km 2000€ :)



Sve je ovo izvodljivo samo na plin da se vozi zbog cene benzina i nekvaliteta istog.
[ bordzija @ 17.04.2025. 20:44 ] @
Mini cabrio, neka čudna priča rusi prodaju kao god dana kod njih rađen krov, servisiran, neregistrovan, ovlašćenje...

[ ademare @ 17.04.2025. 21:38 ] @
A cene 2.700 dinara Nije valjda da verujes u to ?
[ bordzija @ 18.04.2025. 11:52 ] @
U evrima treba da idem i pogledam nego nemam vremena ovih dana...
[ ademare @ 18.04.2025. 12:01 ] @
Ne vredi to toliko ! Sto ga ne registruju ? To je prvi znak za izbegavanje, jer da vlasnik misli da je auto dobar on bi ga registrovao !

Drugo nemaju papire vlasnistva , vec nekakvo ovlascenje koje moze pravi vlasnik da ospori itd. itd.

Plus cena nije nista narocito povoljno za sve kada se uzme u obzir !
[ bordzija @ 18.04.2025. 14:18 ] @
Ma rus je vladnik a sin prodaje ima ovlašćenje. Krov je popravljan šiven zadnji deo sa staklom. Nemam predstavu dok ne pogledam. Cena im ide od 3000+ tako da naravno da neće videti pare koje traži meni nije hitno. Na drugom oglasu se prodaje isti auto sa vršac tablama po drugoj ceni što je opet alarmirajuće.

Trebao sam pre neki dan da idem ali me drugar ispalio.



Za ovaj mini postoji varijanta ugradnje plina ispod auta umesto ćopavca.
[ bordzija @ 24.04.2025. 22:38 ] @
Ovaj je bio 1500 evra 1.6, 116 ks automatik sa šifterima na volanu. Kao nov unutra i spolja, savršeno ispravan i registrovan pola godine. Odmah se prodao dok sam bio na pijaci pa nisam gledao.
Koliko sam shvatio to preprodavci uzimaju u zameni i gledaju da odmah prodaju.

[ bakara @ 24.04.2025. 22:52 ] @
20 godina star auto...
[ bordzija @ 24.04.2025. 23:37 ] @
Da znam ali ovi konkretno su u top stanju sa 17" felnama a ostali daleko lošiji su 2000-3000 evra i stoje na oglasima.
[ bordzija @ 25.04.2025. 12:38 ] @
Evo ga opet oglas ali sad vidim da mu gori EP emerdžensi program tj automatski menjač ima problem. Nije baš sjajna kupovina jbg igranka to su oni ozloglašeni cvt menjači od 2006. idi aisin menjači.
http://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/26298260/mini-cooper

[ ademare @ 25.04.2025. 14:16 ] @
Te fore "dobijen u zameni" sprovode dve vrste ljudi podjednako je opasno kupiti od njih .

1. Nakupci , on je ovaj sa neispravnim automatskim menjacem platio 1.000 sada prodaje za 1.500 ! Menjanje tog menjaca skuplje nego ceo auto sto vredi. To je ovaj oglas, obican nakupac.

2. Ljudi koji se zaebu pa kupe neku krsinu ! Pa da se ratosiljaju ali onda to niko normalan nece da kupi ako je vlasnik par meseci ! Zasto prodajes ? Dobio u zameni ! Naravno u zameni za Kes, al se zaebo kupio krntiju !
[ bordzija @ 25.04.2025. 15:21 ] @
Ima i originalne patosnice 🤪

Gledao sam taj ep gori bukvalno sve može da bude problem od km sata, dva kompjutera, senzora i naravno samog menjača.




Ali ubedljivo najveći izvor problema kod minija je vlaga u el instalaciji. Osigurači i razvodi su bukvalno kod nogu vozača dole u dnu a stakla i ne dihtuju preterano dobro (nemaju ram).

Drugar kada ubrza preko 80kmh počne da fijuče.
[ mjanjic @ 26.04.2025. 09:43 ] @
Ne znam kod koje generacije Minija je bio problem, ali potraži na YT, ljudima čak u garantnom roku pucao termostat, tj. njegovo kućište, jer je od plastike. Ima još nekih kritičnih delova koji su od plastike, a kod normalnih automobila su još uvek od metala.
[ bordzija @ 27.04.2025. 00:30 ] @
Moraću mada svi hvale prvu gen minija ali što se tiče automatika tu su izgleda svi truba. I cvt i aisin koliko sam čitao.
[ Java Beograd @ 27.04.2025. 09:19 ] @
Svakako ima smisla kupiti savremen auto sa automatskim menjačem. DSG, na primer i slično, ali novije generacije, tj. otprilike neznamnija da je auto do 10 godina star.
Ovi automatici koji su se ugrađivali ranih dvehiljaditih su sami po sebi bili relativno loši (što ne znači da nisu bili funkcionalni), a sad, posle toliko godina raubovanja - "piši propalo".

Dakle, ako kupuješ auto tog cenovnog ranga (par hiljada eur) i 20 i više godina star - nikako ne gledaj one sa automatskim menjačima.

Naravno, neko može da me demantuje "od šuraka pašenog, pa kum njegovog komšije kupio i odlično radi ..."
[ bordzija @ 27.04.2025. 18:36 ] @
To tako hvale samo preprodavci znam ja to dobro nisam sisao vesla. Čekam da naleti neki od početnika kao što je drugar uzeo pa to može da se vozi kao drugi auto za zabavu u principu :)
[ Java Beograd @ 28.04.2025. 06:46 ] @
Šta će ti veća zabava od Lade?!?

[ bordzija @ 07.05.2025. 23:06 ] @
Popravljen plin, kompjuter je bio problem 100 evra. Koliko sam razumeo, dizne za plin i kablovi od svećica su zamenjeni. Drugar oduševljen kako auto ide na plin 🤗

[ bakara @ 08.05.2025. 21:29 ] @
kako se vi uvek odusevite kako ide neki krs?
[ Java Beograd @ 09.05.2025. 07:18 ] @
Citat:
bordzija:Drugar oduševljen kako auto ide na plin

Nema šta da se oduševljava drugar - ispravno je ispravno.

Kad je dobra instalacija, sve ispravno, i plin dobrog kvaliteta, razlika je možda 2% - 3% na štetu plina, što je naravno, zanemarljivo.

[ bordzija @ 09.05.2025. 17:34 ] @
Iskreno sam sumnjao da može za 1500 evra da se nađe auto koji je u perfektnom stanju sa novim diskovima, pločicama, novim zimskim 17" gumama, da je trap perfektan, da se ne čuje lanac, da ide odlično, ne troši ulje. Auto kao nov.

Evo ja sad gledam da uzmem nešto slično i takav je 2.500-3000€
[ Turmen @ 12.05.2025. 19:02 ] @
Citat:
bordzija: Iskreno sam sumnjao da može za 1500 evra da se nađe auto koji je u perfektnom stanju sa novim diskovima, pločicama, novim zimskim 17" gumama, da je trap perfektan, da se ne čuje lanac, da ide odlično, ne troši ulje. Auto kao nov.

Evo ja sad gledam da uzmem nešto slično i takav je 2.500-3000€


Zar ne reče ti na nekoj temi da kupuješ isključivo novo iz salona?
[ ademare @ 12.05.2025. 19:59 ] @
To bilo dok su u salonima cene bile onako "povoljne" .

Sad moze da bira Shranje iz Salona ili Olupina na Kilo

Iz salona bila Lada 110, i20 i raspali C3 !

Sve moj do mojega
[ bordzija @ 12.05.2025. 22:13 ] @
Citat:
Turmen:
Citat:
bordzija: Iskreno sam sumnjao da može za 1500 evra da se nađe auto koji je u perfektnom stanju sa novim diskovima, pločicama, novim zimskim 17" gumama, da je trap perfektan, da se ne čuje lanac, da ide odlično, ne troši ulje. Auto kao nov.

Evo ja sad gledam da uzmem nešto slično i takav je 2.500-3000€


Zar ne reče ti na nekoj temi da kupuješ isključivo novo iz salona?


Hoću kabrio da uzmem za zabavu.
[ bordzija @ 12.05.2025. 22:17 ] @
Molim? I20 je fantazija od auta, za ovih 80kkm nisam ni pločice kočione menjao ni gume samo menjam uljem i vozim. Jednom sam svećice promenio i kočiono ulje.

Nađi takav auto.
[ bordzija @ 28.05.2025. 20:10 ] @
Kakav je ovaj mini 1.6 116 ks za ugradnju plina? Kako ga podnosi? Drugar ima ovaj od 90ks i samo se vozika na plinčugu 🤗
[ Nocni @ 31.05.2025. 18:44 ] @
A lijepo je kad legne krov od kabrioleta na bocu od plina 🤮
I ovako plin smrdi na semaforu i u običnom autu a kamoli u kabriu...
Samo mazohista ugrađuje plin i pati se sa raznoraznim problemima što od majstora što od atesta i papirologije...
Bolji je taj stariji mini sa dizel motorom dosta od benzinca ali nisam siguran da uopšte ima kabrio dizel.
[ bordzija @ 31.05.2025. 23:22 ] @
Kod sekventa se ne oseća ništa plin a mini ima spoljašnji rezervni točak ispod poda gepeka i tu bi ga uglavio. Hoću cabrio jbg.

Bez plina ne može da se vozi mini guta 10-12 litara benzina.
[ bordzija @ 06.09.2025. 11:43 ] @
Mini ide super i na benzin i na plin ništa se ne kvari 🤩

Jedino što troškari ulje na 3000+ km litar.

[ bordzija @ 26.09.2025. 11:34 ] @
Pre neki dan mini išao na atest za plin bokte nisam znao da auto mora da bude kao nov? Zadnje štopke nemaju onu providnu plastiku ukrasnu - moraju nove. Cajger mrljavi kilometražu - mora novi.
Štopke dve 9000 din sat 4000 din zamena nula din (traže po 10e )

Uglavnom prešao 5000 km na plin i posrkao 2l sintetike. Kupljeno ulje, filteri i antifriz da mu se zameni. Sveukupno 16.000 din

Ovakve štopke ne prolaze atest za plin



[ ademare @ 26.09.2025. 12:18 ] @
Gde si isao na Atest ? Nije svugde isto.
[ bordzija @ 26.09.2025. 13:56 ] @
Nisam ja drugar čiji je mini ja samo pametujem.

Novom satu radi kilometraža ali je upalio grešku abs sistema. Rekoh mu da skine klemu i resetuje komp ako ne onda da dođe pa da spojimo na obd ili u neki servis.
[ ademare @ 26.09.2025. 14:11 ] @
Nije to poenta, vec gde je radio Atest ?

Ima na Masinskom fakultetu, AMSS i Vinca.

Posto sam cuo da negde su bas takvi kako pises, traze sve kao da je auto nov i sto nema veze sa plinom, a negde gledaju samo plin bas ih briga za kilometar sat ?
[ bordzija @ 26.09.2025. 14:16 ] @
Displej kilometraže je brljao brojke nije se videlo koliko je prešao auto. To bi i ja svakako popravio ali ovo sa štopkama je bezveze skroz. Ali dobro barem ja sad imam zanimaciju da napravim one union jack od pleksiglasa i led dioda

[ ademare @ 26.09.2025. 14:19 ] @
Jel znas gde je radio atest ili ne znas ?
[ bordzija @ 26.09.2025. 16:00 ] @
Nemam pojma pitaću ga ako te toliko interesuje. Edit: Centar za tehničke preglede DON, Tehnički pregled Beograd Belgrade

Stavljen novi sat sve radi ali se upalio problem sa abs. Verovatno modul nije kompatibilan sa ovim novim satom pa kada sve završi sa registracijom da probamo preko obd da poništimo greške ili pravac lik koji je prodao sat pa da uzmemo i modul.

Ili kodiranje modula u servisu?
[ bordzija @ 26.09.2025. 16:34 ] @
U suštini koliko sam razumeo fotkao je ovo što je zamenio i samo im poslao fotografije. Dakle nije morao ni da menja nego samo da namesti fotke i pošalje. Za par dana gotov atest pa registracija automobila.
[ mjanjic @ 26.09.2025. 17:59 ] @
Možda nije isto ako se radi samo atest/reatest plina i ako se radi isto to uz tehnički pregled.
Ja za plin atest/reatest radim ovde u AMSS, jer nema gde drugde, a tehnički radim na drugom mestu i nikad nisam imao problem. Doduše, čuo sam za tehnički na kome se prolazi i bez onog štop svetla na zadnjem staklu i slično, ali nisam imao do sada potrebe za tim, nego recimo ima ogrebotina na braniku i na jednim vratima mi neko na parkingu čuknuo lajsnu koja je otpala kad sam otvorio vrata, još je nisam namestio, ali prolazi tehnički.
Kad sam bio na atestu pre nešto manje od 5 godina, fotkan je auto čisto onako, ali je fotkano ono što ima veze sa plinom, kao i brojevi motora i karoserije. Uglavnom, znam da im je najvažnije da postoje homologacijskih brojevi na svim crevima koja imaju veze sa plinom i ostaloj opremi, kao i da postoji elektroventil na boci, itd.
A to kakvi štopovi mogu je debilizam, koliko ima automobila na tržištu na kojima su neka "mod" svetla, pa prolaze tehnički.
[ ademare @ 26.09.2025. 18:29 ] @
Ocigledno da je to bilo ovde u pitanju 2 u 1 i da Kilometar sat Nema veze sa plinom.

Onaj koji radi Tehnicki po pravilu Mora da upise Kilometrazu koliko je auto presao . Ako ne radi ekran i ne moze da vidi to je problem.

Takodje stop svetlo se gleda na tehnickom i nema veze sa atestom plina.
[ bordzija @ 27.09.2025. 12:24 ] @
Pokušao sam da nađem samo ove plastike providne koje idu preko štopki i nisam našao. Sad sam se zainatio i napraviću 20 komada za početak i staviću na aliexpres i temu da se prodaju širom planete.

Da moraš ceo štop da menjaš 80 evra obe aftermarket. Komad polovne nikakve 30 evra.

https://youtu.be/RlJxnIQpGUE?si=DDh2B-5sENUvJxrq

[Ovu poruku je menjao bordzija dana 27.09.2025. u 13:39 GMT+1]
[ bordzija @ 07.10.2025. 15:31 ] @
Atest plina traje preko 15 dana?!?? Upisali su pogrešan broj boce i sad opet čeka. Auto bez problema prošao tehnički pregled.

Još malo i ističe tehnički pregled dok oni završe atest plinskog uređaja? Jel moguće da i tu čekaju neki mito?!??

[ bordzija @ 08.10.2025. 18:52 ] @
Konačno sve završeno posle 15 dana čekanja mini konačno registrovan sa atestiranim plinom. Danas zamenjeno ulje, filteri i antifriz. Još je ostao abs centrala da se reši koja nije kompatibilna sa novim brzinomerom.

Dakle ko atestira plin obavezno mesec dana unapred.
[ mjanjic @ 09.10.2025. 11:10 ] @
Nema tu šta mesec dana unapred, bio na reatestu kod majstora, bilo u prošli petak, za 10 minuta mi uradili sve, samo skratili neko crevo, jer kad sam radio atest uradili sve kako treba, mada ću svakako otići kad stignem da detaljnije pogledaju, znam da su se ranije neka creva menjala na 5 godina iako nije bilo obavezno, pojave se sitne pukotine spolja.
Mogao odmah da odem u AMSS, ali otišao u ponedeljak, ovaj bukvalno isfotkao za 5-10 minuta šta treba, samo čekao na red da se izvrši pregled i potom da naprave papir.

Zanimljivo je da sada reatest košta koliko i atest - 9600 dinara, ranije je bio 5600, odnosno bio je jeftiniji od atesta, jer samo provere broj boce i ostalo, dok pri atestu moraju da unose te podatke (veliki posao, nema šta).
[ bordzija @ 10.10.2025. 20:14 ] @
Eto kod ovih DON atest traje 15 dana okruglo se čeka papir i nema registracije automobila.

Trošak atesta i reatesta je zanemariv u odnosu na pakao koji ti naprave.
[ mjanjic @ 11.10.2025. 10:00 ] @
Ne treba da radiš kod njih tehnički, samo uradiš atest/reatest plina, nađeš normalan tehnički gde lepo možeš da zakažeš termin, dođeš 5-10 minuta ranije, i za pola sata ti sve odrade. Ako nađu da nešto nije u redu, možeš već sutra da dođeš ako to ispraviš.

Ti kod kojih si išao verovatno imaju istu platio radio-ne radio, pa zato i drndaju ljude da bi ih ubuduće zaobilazili.
[ bordzija @ 11.10.2025. 12:31 ] @
Atest plina je bio problem morale su i štopke da se menjaju jer nisu bile nove. I sat km koji je brljavio. Posle zamene istog dana su im poslate i fotografije koje su tražili. Posle toga je krenulo čekanje i čekanje, pogrešan broj boce upisan pa se opet čekalo.

Dakle nije bio probl teh pregled već atest plinskog uređaja!

Ko ugrađuje plin ili radi reatest minimum mesec dana ranije da krene sa procedurom.
[ mjanjic @ 13.10.2025. 12:00 ] @
Reatest ne može biti problem, jer imaš papir kad je rađen atest.
A zavisi izgleda od majstora ili "majstora" za plin, ja idem ovde u Ča kod Kotlajića koji ne drži neke priučene klince, već radi lično i sa njim valjda radi neko njegov iz šire porodice, tako da ako krenu da prave probleme ljudima oko papirologije, onda bi ugasili firmu. Mada se već duže od 5 godina vidi da ima manje posla, pre 10 godina je morao da se zakazuje termin.

Država umesto da promoviše ekološki čistije gorivo bukvalno i dalje gura ljude da kupuju auta sa dizel motorom.
[ bordzija @ 13.10.2025. 22:30 ] @
Ja ženu nikako da nagovorim da ugradi plin u ladu. Pre par hodina sam hteo da ubacim ilegalno skriveni bez atesta lik sa ugradnjom tražio 150 evra. To isplatiš za par meseci. Još sam smislio da preko točak boce stavim rezervnu gumu prerezanu na pola :)
[ mjanjic @ 14.10.2025. 16:36 ] @
Da, da, to bi ti sigurno prošlo na tehničkom... možda nekom tehničkom kao što kod mene ovde ima jedan, navodno prolaze sa trulim pragovima, ne radi ono treće stop svetlo i sl.
[ bordzija @ 14.10.2025. 22:12 ] @
Opušteno samo ne treba biti negativan.

Inače troškovnik:

Atest 14.000 dinara. stim da je ljubazni lopov pokušao dva puta da naplati istu taksu za izdavanje potvrde..
Prenos tj notar i porez 10.000 din
Tehnički i registracija 27.000 din.

Mini 2002 god 1.6 90 ks trošak 51.000 din. Ne primaju kartice, samo keš. Posle ću da otvorim novu temu koliko je mene koštalo da registrujem minija.šokiraćete se da to zadovoljstvo košta 500 evra u srbiji. Bez da sam pipnuo auto.
[ mjanjic @ 15.10.2025. 09:25 ] @
Dobro, to je prva registracija, mada je meni zanimljivo nešto drugo: na nekom portalu gde mogu da se unesi podaci o autu (zapremina i snaga motora, godište), izabere opština i na osnovu toga se dobije kalkulacija cene registracije, ZAŠTO se neka republička taksa uvećava sa godištem automobila?
Isti auto 5 godina mlađi ima maltene duplo veću tu republičku taksu, koja je praktično neki POREZ na imovinu, tj. automobil. Jasno mi je da postoji porez na "luksuz", tj. na kubikažu, potom mogu određene brendove ili cenovni rang tih automobila da dodatno oporezuju, ali ako neko ima npr. Škodu 2005. godište i reši da kupi neku 2012. godine sa istim motorom, biće mu duplo veći taj POREZ.

Država umesto da stimuliše građane da kupe noviji automobil, stimuliše ih da voze što stariji - manje senzora, jeftinije održavanje, bar za određene modele određenih brendova... nije ni čudo što se još uvek vozi Golf 2, umesto da bude isključivo oldtajmer.
[ bordzija @ 15.10.2025. 09:44 ] @
Ma kakav bre prvi auto 30+ godina vozim i nikada u životu nisam imao saobraćajku premijski nivo 1 i sada uzmem još jedan premijski stepen 4-5 registracija za minija 47.000 din plus tehnički 6000 plus notar 2000 din. Običan auto star 18 godina i 1.6 85kw.

U franc
[ ademare @ 15.10.2025. 12:06 ] @
Porez na prenos vlasnistva automobila je uvecan pre nekoliko godina , promenom nacina odredjivanja !

Ranije je bilo da se gleda "katalog" - procena AMSS kolika je vrednost vozila a onda valjda 2 % od toga iznosa . Zato je cena poreza bila manja jer su cene bile realnije.


Sada vrednost vozila NEMA veze sa porezom, vec samo se racuna kubikaza i broj kilowata a popusti za starost su do 10 godina !

Znaci ako kupis Mercesed star 11 godina i Mercedes star 22 godine istih karakteristika , zapremina motora broj kilowata platices Isti Porez ??!

U sustini je poskupeo porez za Jeftina Stara vozila , Pojeftinio za Luksuzna nova .

Tipicna Superhik politika koju vodi ovaj provizorijum od drzave !


Porez za tvoj auto je 7.003 Notar ako je uzeo 3.000 nije mnogo toliko su uzimale i one "agencije" !


Registracija :

Osiguranje se takodje racuna na osnovu motora starost nema veze . Premijski stepen nije vazno da li imas jos 5 automobila racuna se taj , Trebalo bi da se 4 i 5 premijski razred razlikuje cena.

Tek nabavljeno vozilo se racuna automatski 5 razred . 14.080
1. 10.560
2. isto
3. 11.968
4. 13.376
5. 14.080
[ bordzija @ 15.10.2025. 20:28 ] @
Da si ti meni živ i zdrav, samo osiguranje je preko 200 evra tj 24.000 din



Srbija je obična rupčaga od zemlje.

[Ovu poruku je menjao bordzija dana 15.10.2025. u 21:39 GMT+1]
[ ademare @ 15.10.2025. 21:08 ] @
Ma ti pominjes u ovoj temi ko zna koliko automobila Mini !

Pisao si drugar vozi 1.6 90 KS ! Zato sam napisao za taj auto .

Sada pominjes Drugar vozi 1.6 89 Kw i pokuzejes tu polisu ?

Ko je taj drugar ? Da ne ispadne opet ti kao sa Ladom ? Gde si nas Lagao godinu dana pricom o drugaru a na kraju ispala tvoja Lada ?

Znaci ono su podaci za 90 KS koje ima "drugar" .


Ovaj drugi "drugar " 22.078 dinara. Uniqa osiguranje

[ ademare @ 15.10.2025. 21:26 ] @
Citat:
bordzija:
Kakav je ovaj mini 1.6 116 ks za ugradnju plina? Kako ga podnosi? Drugar ima ovaj od 90ks i samo se vozika na plinčugu 🤗


Citat:
bordzija:
Nisam ja drugar čiji je mini ja samo pametujem.

Novom satu radi kilometraža ali je upalio grešku abs sistema. Rekoh mu da skine klemu i resetuje komp ako ne onda da dođe pa da spojimo na obd ili u neki servis.



Znaci i ovaj pregled kod "DON" -a je bio drugar dok nisi postao ti ???
[ bordzija @ 16.10.2025. 01:07 ] @
Citat:
ademare:
Ma ti pominjes u ovoj temi ko zna koliko automobila Mini !

Pisao si drugar vozi 1.6 90 KS ! Zato sam napisao za taj auto .

Sada pominjes Drugar vozi 1.6 89 Kw i pokuzejes tu polisu ?

Ko je taj drugar ? Da ne ispadne opet ti kao sa Ladom ? Gde si nas Lagao godinu dana pricom o drugaru a na kraju ispala tvoja Lada ?

Znaci ono su podaci za 90 KS koje ima "drugar" .


Ovaj drugi "drugar " 22.078 dinara. Uniqa osiguranje



Taj drugi drugar sam ja lepo sam na prethodnoj strani napisao koliko je mene koštala registracija auta. Ne čitaš pažljivo jbg.

Lada nije moja najrađe bi je zapalio