[ cicika @ 03.01.2005. 15:44 ] @
[ cicika @ 03.01.2005. 15:44 ] @
[ Majstor Duja @ 03.03.2009. 10:04 ] @
prolog:
crkne mi kasa MP5000 - error 4 (koja je od toga crkavala svaka 3-6 meseci od kad sam je kupio), da napomenem da mi je u kasi bilo 3 artikla i uglavnom sam kucao samo gnevne (dnevne) izvestaje... ...kasu odnesem na servis u *****, do sada, resetovanje kase je kostalo 900 dinara (1 radni sat) koje kada se posvadjam sa osobljem nisu cesto ni naplacivali i kasa je bivala resetovana u istom danu, da bi sada ostala preko noci - da odlezi i sutradan me ceka predracun od 4307,00 dinara: 1. baterija 6V/1500mAh............1000 dinara 2. redovan teh. pregled.............1650 dinara 3. zamena baterije na kasi.........900 dinara 4. potrosni materijal.................100 dinara +PDV18% 657,00.......................4307,00 dinara ...da bi nakon kraceg ubedjivanja dosli do cifre od 2006,00 dinara samo za "redovan teh. pregled" koji "vam je, znate, obavezan" sto bi znacilo da naplacuju 2301,00 dinar da bi vam zamenili bateriju od 400 dinara uz odvrtanje 1 (jednog) srafa... Uzmem ja zatim to s***** od kase i odem kuci sa profakturom da bi u 19.00 pokusao da uradim redovan dnevni izvestaj i video isti ERROR 4 na displeju !?!?! Sutradan vracam kasu u Galeb i danas me zovu i kazu da sledeca profaktura iznosi 6954,92 dinara i neophodna je zamena fiskalnog modula: 1. memoriski cip mp5000...........2694,00 2. zamena fisk. memorije..........3150,00 (3,5 radna sata) ?!?! 3. potrosni materijal.................50 dinara +PDV18% 1060,00.....................6954,92 dinara epilog: Sto znaci da par zahvata na kasi od 15000 dinara kosta 11261,92 dinara ako imate nekog u vladi da vas gura i omoguci monopol..... 1. koji je to memoriski cip od 2694+PDV? 2. koja je to baterija 6V/1.5A od 1000+PDV? 3. kojom brzinom se jedan cip menja za 3,5 sati? Kako je doticnu firmu skoro nemoguce kontaktirati E-mail-om odlucio sam se da ostale privatnike koji se premisljaju sta da kupe od opreme bar upozorim na ovaj nacin. Ako je post u pogresnom delu - moje isprike moderatoru ;) dokumentacija (predracuni) i vishe o ovom na: Code: http://www.fanzo.org/forum/viewtopic.php?f=2&t=9808 [Ovu poruku je menjao Goran Mijailovic dana 03.03.2009. u 15:06 GMT+1] [ supermario @ 18.08.2009. 16:55 ] @
U pizanju je fiskalna kasa Daisy EXPERT: kako u izvjestajima ili gdje li vec drugo, za zadati vremenski period napraviti presjek prodaje po artiklima posebno?NPR. zadam cio mjesec i kasa mi izbaci ukupni promet u novcu, ali ne znam kojeg je artikla koliko u tom iznosu, znaci, treba mi pregled po artiklima, a u zadatom vrem.periodu?
Ako neko zna bio bih mu zahvalan.Pozzz [ vidan kv @ 20.06.2010. 22:11 ] @
Što bi se reklo da malo vratim temu iz mrtvih.......godinama mi džigerice jede fiskalna kasa.U pitanju je onaj Galebov najprostiji(ujedno i najbuđaviji) model kome ne znam tačnu oznaku a i nije bitno za dalji text......naime,svake godine krajem juna meseca ista priča:kasu nosim na redovan(obavezan) godišnji servis.Do tog dana i servisa kasa bezprekorno funkcioniše i radi.Par dana po povratku sa servisa po uključivanju kasa na displeju izbaci broj dnevnihizveštaja i počinje da odbrojava unazad!Pozovem servisera i uvek ista priča:"crkla memorija,neko napajanje,bla,bla".......naravno prvi put sam progutao tu priču i platio memoriji i naknadnu fiskalizaciju uređaja......ono što me dovodi do ludila je:da li serviser namerno ili iz neznanja nešto zezne jer sam se raspitivao i nisam usamljeni slučaj(isti servis i model kase)?Kako sve funkcioniše do tog trenutka a deset dana kasnije crkne?...da li je moguće promeniti servisera i kakva je procedura?Neformalno sam čuo da nije moguće otići u drugi servis i odneti uređaj već postoji neka za***cija......hvala i pozdrav,Vidan!
[ bojanvet @ 22.06.2010. 19:00 ] @
Naravno da je servis moguce promeniti, ne znam otkud ti to.
Ja sam se upravo vratio sa redovnog "tehnickog" fiskalne kase. U pitanju je kasa EI compact, najprostija na svetu. Naravno, servis kosta 2250din + 18%pdv. Mene sad interesuje, sta podrazumeva taj servis, sem podesavanja sata, koji sam i sam mogao da uradim, i naravno pecata u servisnoj knjizici kase. I da nije cena malo previsoka. Ustvari, tako i treba, ljudi znaju da cene svoj rad i da isti naplate. Ja recimo, kao veterinar, odem na adresu i vakcinisem psa protiv besnila(takodje obavezno jednom godisnje) i bavim se papirologijom jedno 20min. i sve to lepo naplatim 500din. Tako je na teritoriji Raskog okruga, kod bilo kog veterinara i u bilo kojoj vet. stanici. [ bakara @ 27.06.2010. 22:51 ] @
Citat: vidan kv: Par dana po povratku sa servisa po uključivanju kasa na displeju izbaci broj dnevnihizveštaja i počinje da odbrojava unazad!Pozovem servisera i uvek ista priča:"crkla memorija,neko napajanje,bla,bla"...... Koliko ja znam na toj kasi do tog odbrojavanja dolazi kada se isprazni baterija do kraja, kasa se zaglupi i pobrise sve artikle iz memorije. Obrati paznju da kasa mora da bude na punjacu i sat na displeju inace ta glupa kasa nece da puni bateriju, a kada se isprazni do karaja moras raditi reset sto naravno moze samo ovlasceni serviser. I naravno mozes promeniti servisera (imas ugovor sa njim koji je verovatno istekao...) ali to nece pomoci da ta kasa nesto bolje radi. [ Dinkarica @ 04.12.2022. 21:28 ] @
Znam da je izumrla tema,ali imam pitanje na koje bi mi mogao neko pomoci.Imam fiskalnu kasu Ei Colibri iz 2010 i koriscena je inace u prodavnici elektro opreme itd, nadjoh njenu komplet opremu povezah i upalim kasu u struju cim sam upalio kasu izadje mi poruka "Greska u RAM7-MEM" i posle toga kasa nesto vrti i izadje mi na ekranu "Lozinka ------" I moram da upisem nekih 6 cifara i tako lupam ja te cifre i nista. Na kraju od muke odem na sajt https://tehnicominformatika.com gde se prodaju te kase i ima detaljan opis kako sta i dje i nasao sam sledeci tekst
3.4. Memorija Blok radne memorije obezbeđuje čuvanje informacije više od 3 meseca posle isključenja napajanja. On se napaja pomoću ugrađene akumulatorske baterije. Posle svakog uključenja vrši se provera memorije obradom različitih delova, obračunavanjem kontrolnih suma i njihovim poređenjem sa analognim sumama upisanim pre isključenja uređaja. Ako se pronađe neslaganje ili kod havarijskog nuliranja na displeju i štampaču pojavljuje se poruka GREŠKA u RAM-mem. Memorija se vraća u prvobitno stanje pri čemu se uneta informacija gubi.Na displeju se pojavljuje poruka LOZINKA- - - - - - . Neophodno je da se obratite servisu koji održava kasu. Serviser posle skidanja servisne plombe unosi lozinku za programiranje. Na displeju se pojavljuje datum poslednjeg unetog fiskalnog izveštaja i kasa zahteva podešavanje datuma i vremena. U fiskalnu memoriju se automatski upisuju podaci o poništavanju memorije. Za vreme inicijalizacije kasa obavlja sledeće: Čita informaciju upisanu u fiskalnu memoriju i postavlja sume unetog prometa do toga dana; Čita elektronsku knjižicu i postavlja podatke o prodajama na dan ali bez analize (po podgrupama, grupama, artiklima i kasirima) Nista na kraju glupo mi bilo da zovem ovlascenog servisera za kasu koja se vise ne koristi, a i sto bi im placao da mi urade nesto sto bi ja mogao sam, i sad ja bih pokusao da udjem preko njenog programa za fiskalizaciju i nadjem tu sifru ali neda mi se drkati sa tom analognom tehnologijom itd. Pa ako neki vlasnik te kase moze da mi pomogne bio bi mu mnogo zahvalan. [email protected] Hvala ko god odgovori. [ bachi @ 05.12.2022. 06:59 ] @
Druže, si prespavao činjenicu da od maja 2022. godine te stare fiskalne kase ne važe?
Ne razumem šta hoćeš da postigneš, da iščitaš artikle? Kad je greška u ram memoriji, najčešće se rešava tako što serviser resetuje kasu. Ako to ne pomogne, onda se menjala cela ploča. Dok smo imali Ei kase, nama je ovlašćeni serviser bio CMS Infos, pa zovi njih na 0113065250 te pitaj mogu li ti pomoći. [ Dinkarica @ 05.12.2022. 08:28 ] @
Znam ja da se vise ne koriste fiskalne kase, i kod mene su uveli ovo digitalno sokocavo i ta cuda u radnji nego nisam tu kasu palio od 2018 pa rekoh da bi da vidim kako sta i dje
Evo zvah CMS oni mi rekose da oni ne znaju nista oko toga pa su me upitili da zovem Ei Nis Posle toga zovem Ei nis i kaze mi covek da ne valja baterija da se kasa zaglupila i da zovem nekog saponjica iz mog grada koji radi te kase Onda zovem saponjica a on se ne javlja........ [Ovu poruku je menjao Dinkarica dana 05.12.2022. u 09:48 GMT+1] Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|