[ jakov1 @ 09.02.2005. 20:24 ] @
Pri prebacivanju baze podataka iz kase u PC dolazi do greske a i obratno. Usluzni program je Blu Com kojeg je Com Trade takodje ustupio, naravno uz novcanu nadoknadu |
[ jakov1 @ 09.02.2005. 20:24 ] @
[ rile23028 @ 13.02.2005. 11:09 ] @
Prvo, nije mi poznato da su softver posebno naplacivali, jer znam da je uz
svaku fiskalnu kasu ili stampac u kompletu dolazio i CD sa softverom, uputstvima i zakonima u elektronskom obliku. Sto se tice greske koju softver prijavljuje, malo mi je neobjasnjiva pojava pri prijemu podataka iz kase jer se desava da prijavi gresku na neodredjenom mestu iz neobjasnjivih razloga. U svakom slucaju, prvo proveri kako je podesena brzina prenosa na kasi i u programu, fabricki je kasa podesena na 9600 ako neko to nije u servisu promenio, kao i program po defaultu. Ako su vrednost jednake, probaj da odstampas dnevni fiskalni izvestaj, a zatim iz blucom-a probaj konekciju, ako ni posle toga ne radi probaj da odstampas parametre kase sto je jedan nacin da se kasa izvede i mini blokade, i da nakon toga probas komunikaciju. Naravno verujem da si dobio korisnicko uputstvo, CD sa softverom i uputstvom za isti pa procitaj da vidis kako sve funkcionise kako bi lakse resio problem, i na kraju imas ovlasceni servis sa kojim imas ugovor o servisiranju, oni bi trebali da ti izadju u susret za problem bilo kog tipa, bar sam ja tako radio kao ovlasceni serviser. Isto tako nadam se da je podrazumevano da je COM port pravilno konfigurisan i povezan, da je kabli za vezu racunara i kase originalan CT&T i da je ispravan, uvek postoji verovatnoca da nije, i da je kasa hardverski ispravna, pa sam stoga i govorio o softverskim problemima. Toliko od mene, Pozdrav! -- Budi svoj, sledi svoje instinkte, Microsoft free -LINUX- [ djdragan @ 06.05.2005. 11:20 ] @
Da se ponovim pa ako mozes rile23028 da pomognes posto si serviser a ja sa ovim mojim serviserom imam problema.
Ja sam se usrecio sa ONE-P, kupio sam je 13.04.2005 dosada je bila sest puta u servisu dva puta menjana maticna ploca i jednom modul. Najveca mana joj je ne stampa izvestaj o prodatim artiklima na kraju dana vec kompletnu listu artikala i prodatih i ne prodatih pa sam izvlaci iz cele rolne (ako neko zna resenje nek pomaze). Softverski ne stabilna, i kako su mi rekli u servisu ne moze duze od sat-dva da radi bez struje inace gubi podesenost vremena pa mora u servis. Po mojim iskustvima kasa za izbegavanje. [ Toskovicd @ 06.05.2005. 14:05 ] @
Za Jakova,
druže i ja sam imao sličnih problema sa isčitavanjem artikala ia ONE-p kase , jedino rešenje Ti je najnoviji softver Blu com XMR 3.1.78. i onda Ti sve radi sigurno ( bar se nadam ). Taj program skini sa njihovog oficijelnog sajta www.fiskalnekase.com Za djdragan, trenutno nemam nijednu ONE-P ispred sebe da bih probao neki od izveštaja, ali se kao serviser slažem s tobom da im kase nisu nikakve za te pare. Ne može onaj ko prvi dečiju konfekciju ( Todor iz Vrnjačke Banje ) da radi i softver za kase !!!!!!!! Njihova sva tri modela i fiskalni printer imaju skoro potpuno istu matičnu ploču !!!! Pozdrav svim ljubiteljima SHARP kasa!! [ jakov1 @ 17.07.2007. 00:34 ] @
Kako da konfigurisem COM port?
Kako ko nema COM port? Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|